Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Waar vind ik de link van image op de homepage?
29 mrt 2014 21:38
Hoi allemaal
Allereerst ben ik René en ik ben nieuw bij joomla.
Nu mijn vraag ik ben samen met iemand een webshop begonnen en we hebben een template met VirtueMart.
er staan een aantal images op de homepage met een korte beschrijving er bij.
Nu kun je nog klikken op het plaatje en dan word je door geleid naar de rest van het verhaal.
nu wil ik dit er graag af hebben zodat het alleen een plaatje is met een beetje text op de homepage.
maar ik kan de instelling niet vinden.
Ik zou ook wel meer info willen geven maar weet nog niet zo goed hoe
Wie kan en wil mij helpen.
Allereerst ben ik René en ik ben nieuw bij joomla.
Nu mijn vraag ik ben samen met iemand een webshop begonnen en we hebben een template met VirtueMart.
er staan een aantal images op de homepage met een korte beschrijving er bij.
Nu kun je nog klikken op het plaatje en dan word je door geleid naar de rest van het verhaal.
nu wil ik dit er graag af hebben zodat het alleen een plaatje is met een beetje text op de homepage.
maar ik kan de instelling niet vinden.
Ik zou ook wel meer info willen geven maar weet nog niet zo goed hoe
Wie kan en wil mij helpen.
- Rebo_Online
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
29 mrt 2014 21:59
Weer niet goed gelezen.
De versie van Joomla! is 2.5.7
De voledige url is www.vivakidzz.nl/ en het meeste moet ik aanpassen via componenten / K2
Het gaat om de onderste drie images
Dank dank voor wie mij wil helpen.....
De versie van Joomla! is 2.5.7
De voledige url is www.vivakidzz.nl/ en het meeste moet ik aanpassen via componenten / K2
Het gaat om de onderste drie images
Dank dank voor wie mij wil helpen.....
- Rebo_Online
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
30 mrt 2014 09:30
Hallo Rebo_Online,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik ken K2 niet, maar ik vermoed dat die met items werkt en dat je ergens binnen K2 items hebt met die inhoud. Als je die gevonden hebt, kan je de afbeelding selecteren en dan het unlink icoontje klikken.

Je Joomla versie is zwaar verouderd, dus i.v.m. veiligheid van je site zo snel mogelijk updaten naar de laatste versie.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik ken K2 niet, maar ik vermoed dat die met items werkt en dat je ergens binnen K2 items hebt met die inhoud. Als je die gevonden hebt, kan je de afbeelding selecteren en dan het unlink icoontje klikken.

Je Joomla versie is zwaar verouderd, dus i.v.m. veiligheid van je site zo snel mogelijk updaten naar de laatste versie.

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 mrt 2014 10:04
Hoi Astrid
Dank je voor je antwoord.
Ik heb\had het item wel gevonden en al vele vinkje aan en uit gezet.....ik kan dus alleen de goede niet vinden.
Dus dat wordt nog even vrolijk door klikken.
Ik ga dan ook maar even off topic.
Je zegt dat ik mijn versie moet updaten maar als ik naar Jommla 3.x ga wordt VirtueMart niet meer ondersteund.
is hier een topic voor?
Dank je voor je antwoord.
Ik heb\had het item wel gevonden en al vele vinkje aan en uit gezet.....ik kan dus alleen de goede niet vinden.
Dus dat wordt nog even vrolijk door klikken.

Je zegt dat ik mijn versie moet updaten maar als ik naar Jommla 3.x ga wordt VirtueMart niet meer ondersteund.
is hier een topic voor?
- Rebo_Online
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
30 mrt 2014 10:12
Zo te zien heb je een demo-installatie gedaan van een template en is er dus heel veel voorbeeldinhoud meegekomen. Dat is aan de ene kant handig omdat je dan al een begin hebt, aan de andere kant lastig omdat je dan moet zoeken wat waar staat omdat je het niet zelf gemaakt hebt.
En het gaat niet over aan- en uitklikken. Je moet je items gaan bewerken. Dus als je iets vindt dat er op lijkt, dan openen en kijken of je de afbeelding en de tekst ziet.

Je moet updaten naar Joomla 2.5.19, dus niet naar Joomla 3!
Als je hier verder nog vragen over hebt, maak dan gewoon even een nieuw vraag aan.
En het gaat niet over aan- en uitklikken. Je moet je items gaan bewerken. Dus als je iets vindt dat er op lijkt, dan openen en kijken of je de afbeelding en de tekst ziet.

Je moet updaten naar Joomla 2.5.19, dus niet naar Joomla 3!
Als je hier verder nog vragen over hebt, maak dan gewoon even een nieuw vraag aan.

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 mrt 2014 10:29
Oké dank je Astrid voor allerbijde antwoorden zowel on topic als off topic (die zo snel mogelijk zal worden behandeld)
En dank je voor het geduld voor deze nieuweling.
Rebo
En dank je voor het geduld voor deze nieuweling.
Rebo
- Rebo_Online
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.847 seconden