Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem met guestbook opladen
04 apr 2014 07:59
Geachte,
ik gebruikt Joomla 2.5.19 met VM2.0.26d component, ik heb probleem met opladen van zip mappen via extensie panel, ik krijg time uit melding, moet ik nu de .htaccess bestanden aanpassing? ik kan wel via installeren vanaf URL met Joomla, VM bestanden opladen, maar met guestbook (phoca) lukt gewoon niet, aub weet iemand reden voor?
ik gebruikt Joomla 2.5.19 met VM2.0.26d component, ik heb probleem met opladen van zip mappen via extensie panel, ik krijg time uit melding, moet ik nu de .htaccess bestanden aanpassing? ik kan wel via installeren vanaf URL met Joomla, VM bestanden opladen, maar met guestbook (phoca) lukt gewoon niet, aub weet iemand reden voor?
- aliteejay
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
04 apr 2014 08:43 - 04 apr 2014 08:43
Denk niet dat je dat zelf kunt beinvloeden, ligt waarschijnlijk aan je serverconfiguratie. Wat je wel kunt doen is phoca guestbook uitpakken op je computer, de uitgepakte map met ftp uploaden naar de map /tmp van je site en dan kiezen voor installeren vanuit map.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
07 apr 2014 11:40 - 07 apr 2014 11:47
bedankt voor u antwoord, het is mij gelukt om de component op te laden, maar installeren ging niet, nu kan ik niet meer inloggen bij mijn administratie panel, met juist gebruiker gegevens, ik heb een screenshot van de melding, misschien heb uw een oplossen,
melding: Het laatste verzoek is geweigerd omdat het een ongeldig veiligheidsteken bevat. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.
melding: Het laatste verzoek is geweigerd omdat het een ongeldig veiligheidsteken bevat. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.
- aliteejay
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
07 apr 2014 12:13
Leeg je browsercache en probeer het opnieuw. Dan kan je waarschijnlijk gewoon weer inloggen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.830 seconden