Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Site gaat niet online, 404 melding?
11 apr 2014 20:01
Bij de categorieen staat ook alles op groen.
De site is niet zo heel groot en uitgebreid, er staan maar 5 artikelen op en ik heb daar niks van verwijderd verder. Alleen wat tekst en plaatjes toegevoegd/veranderd. Het enige waar ik aan heb gezeten zijn de templates. Wat me wel opviel, bij de vorige templates had ik 3 menu's (als ik dat goed benoem) home, leden en contact die je als bezoeker zou zien. Ik heb toen een andere template gemaakt, en in dat programma zelf (artisteer) nog 2 extra toegevoegd, agenda en impressie.
Toen ik de nieuwe template als standaard gebruikte, zag ik dat hij het menu van de vorige template liet staan, dus stonden er nog steeds 3 in plaats van 5.
Ik heb in joomla zelf deze menu's weer toegevoegd.
Misschien zit ik nu nutteloze info uit te kramen hoor, sorry dan
Eigenlijk overal waar ik kijk, staat alles op groen. Als ik naar extensiebeheer - beheren ga, staat er een hele waslijst met groene knopjes, slotjes en 5 rode knopjes. Maar denk niet dat hier het probleem zit..
De site is niet zo heel groot en uitgebreid, er staan maar 5 artikelen op en ik heb daar niks van verwijderd verder. Alleen wat tekst en plaatjes toegevoegd/veranderd. Het enige waar ik aan heb gezeten zijn de templates. Wat me wel opviel, bij de vorige templates had ik 3 menu's (als ik dat goed benoem) home, leden en contact die je als bezoeker zou zien. Ik heb toen een andere template gemaakt, en in dat programma zelf (artisteer) nog 2 extra toegevoegd, agenda en impressie.
Toen ik de nieuwe template als standaard gebruikte, zag ik dat hij het menu van de vorige template liet staan, dus stonden er nog steeds 3 in plaats van 5.
Ik heb in joomla zelf deze menu's weer toegevoegd.
Misschien zit ik nu nutteloze info uit te kramen hoor, sorry dan
Eigenlijk overal waar ik kijk, staat alles op groen. Als ik naar extensiebeheer - beheren ga, staat er een hele waslijst met groene knopjes, slotjes en 5 rode knopjes. Maar denk niet dat hier het probleem zit..
- TanjaMH
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
11 apr 2014 20:06
Denk dat er dan iets fout gaat met je template. Activeer de vorige template en wijs hem toe aan alle menu-items.
Menu's moet je eigenlijk in Joomla maken en niet in Artisteer.
Menu's moet je eigenlijk in Joomla maken en niet in Artisteer.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 apr 2014 20:25
Ik heb de vorige template geactiveert, en de menu items toegewezen. Nog steeds kan ik niet op ''bekijk website'' kijken en komt nog steeds de foutmelding.
Inmiddels met mn handen in mn haar.
Ik heb een standaard template (atomic-default) ook geprobeerd, maar krijg dezelfde melding..
Inmiddels met mn handen in mn haar.
Ik heb een standaard template (atomic-default) ook geprobeerd, maar krijg dezelfde melding..
- TanjaMH
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
11 apr 2014 20:29
Ik kan het niet exact zien maar deze pagina bestaat
www.hoefverzorgers.nl/hoefverzorgers.nl/...ory&id=16&Itemid=133
Koppel je menu-item home eens opnieuw aan het artikel Welkom.
Koppel je menu-item home eens opnieuw aan het artikel Welkom.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.625 seconden