Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 4.X die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Maak altijd een backup!

Website foutmelding 0 - Class "JString"

Website foutmelding 0 - Class "JString"

13 mei 2026 22:09
Nieuw op dit platform kom ik met een verzoek om hulp. Vandaag van Joomla 3 naar 4 gemigreerd. Alle stappen van de instructies gevolgd. Een test gedaan waaruit bleek dat er geen problemen te verwachten waren. Back-up gemaakt en de sprong gewaagd. Alles lijkt goed gegaan te zijn maar helaas de werkelijke site komt niet naar voren. Na invoeren adres komt de foutmelding " JString not found"  Begreep uit zoekwerk dat er kennelijk toch een extensie niet overweg kan met Joomla 4. Maar alles voorzover mijn beperkte kennis reikt nagegaan en niets bijzonders kunnen ontdekken. Hieronder een screenshot van de foutmelding, misschien dat daar iets in te ontdekken valt wat kan duiden op wat ik verkeerd doe. De PHP versie is de juiste.

Zou erg blij zijn als iemand mij op het goede spoor zou kunnen zetten. 

Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.

• Eskol
  • Eskol's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.524 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie