Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost IP Adres Deblokkeren
IP Adres Deblokkeren
13 apr 2014 18:39 - 13 apr 2014 18:44
Wil toch nog even terugkomen op een eerdere topic van mij, met het onderwerp: IP Adres Deblokkeren
Het geprobeerd het wachtwoord te resetten conform:
forum.joomlanl.nl/forum/68-2-5-x-overige...es-deblokkeren#90724
Krijg het helaas niet voor elkaar om het wachtwoord en gebruikersnaam op admin te krijgen. met betrekking tot de website: www.carnavaltanya.nl .
Is er iemand bereid om even in de DB van de Website te kijken, zal dan de codes even via mail of pm toesturen.
Kan even niet achterhalen wat ik precies niet goed doe.
Alvast bedankt voor de tijd en gedane moeite.
Edit Jelle.
Ik heb de Link aangepast naar de topic op dit forum in plaats van de link naar een ander forum.
Krijg het helaas niet voor elkaar om het wachtwoord en gebruikersnaam op admin te krijgen. met betrekking tot de website: www.carnavaltanya.nl .
Is er iemand bereid om even in de DB van de Website te kijken, zal dan de codes even via mail of pm toesturen.
Edit Jelle.

- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
IP Adres Deblokkeren
13 apr 2014 18:55
Als je Login Protect gebruikt dan kan tocht iemand anders met een andere ip jouw ip verwijderen in de backend van Joomla.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
IP Adres Deblokkeren
13 apr 2014 19:39
Ben bang dat mijn vraag niet duidelijk is omschreven, hiervoor mijn excuses. Wou vragen of iemand even in mijn DB zou willen kijken en hem eventueel zou willen resetten, zodat het wachtwoord en gebruikersnaam admin worden, zal dan de codes even via mail of pm toesturen.
- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
IP Adres Deblokkeren
13 apr 2014 20:30
Sorry en excuses voor de verwarring, maar dit is thans mijn roep om hulp:
forum.joomlanl.nl/forum/68-2-5-x-overige/44528-ip-adres-deblokkeren#90724
forum.joomlanl.nl/forum/68-2-5-x-overige/44528-ip-adres-deblokkeren#90724
- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
IP Adres Deblokkeren
13 apr 2014 20:42 - 13 apr 2014 20:43
Hallo,
Wat moeten we nu dan als topic titel hier neer zetten?
Erg verwarrend voor de leden dat je aldoor roept "IP Adres Deblokkeren" dit heeft toch niets met je probleem te maken dan?
Dit ook al aangegeven in de andere topic.
Zet een recente backup van je DB terug en je probleem is opgelost.
Wat moeten we nu dan als topic titel hier neer zetten?
Erg verwarrend voor de leden dat je aldoor roept "IP Adres Deblokkeren" dit heeft toch niets met je probleem te maken dan?
Dit ook al aangegeven in de andere topic.

Zet een recente backup van je DB terug en je probleem is opgelost.

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
IP Adres Deblokkeren
13 apr 2014 20:56
Ik kan je backend niet bereiken. Als ik ga naar
www.carnavaltanya.nl/administrator
kom ik uit op
www.carnavaltanya.nl
.
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
IP Adres Deblokkeren
13 apr 2014 21:24
Hoi Peter,
Om mijn backend te bereiken, mag je de volgende link gebruiken:
www.carnavaltanya.nl/administrator/?2%Bgc3Ua
Om mijn backend te bereiken, mag je de volgende link gebruiken:
www.carnavaltanya.nl/administrator/?2%Bgc3Ua
- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
IP Adres Deblokkeren
13 apr 2014 21:29 - 13 apr 2014 21:43
Dan maak je toch gebruik van een beveiligings extensie of script zoals ik al eerder opgemerkt en had gevraagd in die andere topic. 
Citaat van jou uit andere topic.

Citaat van jou uit andere topic.
We gebruiken dus niet een speciale extensie hiervoor.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
IP Adres Deblokkeren
14 apr 2014 08:29
Ik adviseer je om een back-up te gebruiken van voordat je die exotische admin-beveiliging bent gaan gebruiken.
Met die back-up kun je de website dan weer herstellen naar het moment waarop het nog goed werkte.
De tekst die verschijnt bij het foutief invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord op de back-end is deze:
Ik heb goede ervaringen met Akeeba Admintools PRO. Dus mocht je na het herstellen van de website met de back-up de boel weer draaiend hebben, kun je daar eens naar kijken. Die schermt ook heel goed het admin-inloggen af.
Met die back-up kun je de website dan weer herstellen naar het moment waarop het nog goed werkte.
De tekst die verschijnt bij het foutief invoeren van gebruikersnaam en wachtwoord op de back-end is deze:
Zo'n slecht Nederlandse tekst komt niet uit Joomla!-corebestanden, maar uit een slecht vertaalde extensie.Een aantal van uw aanlogpogingen zijn recent mislukt. Als wordt binnenkort weer met en foutief wachtwoord aanlogt, zal uw IP-adres worden geblokkeerd. Om dit te voorkomen wordt u aangeraden nu alvast uw wachtwoord te resetten!
Ik heb goede ervaringen met Akeeba Admintools PRO. Dus mocht je na het herstellen van de website met de back-up de boel weer draaiend hebben, kun je daar eens naar kijken. Die schermt ook heel goed het admin-inloggen af.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
IP Adres Deblokkeren
15 apr 2014 20:04
Met hulp van derden en mensen van dit forum het probleem achterhaald: Heb mogelijk 2 keer een Joomla website in deze zelfde database staan. Dit is inmiddels aangepast.
Het IP nummer is gedeblokkeerd en nieuwe inlogcodes aangemaakt,
Hiermee weer toegang tot de Website en alles weer aangepast.
Wil iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan de oplossing en de tijd die er is ingestoken.
Zal dit issue dan nu ook gaan sluiten.
Het IP nummer is gedeblokkeerd en nieuwe inlogcodes aangemaakt,
Hiermee weer toegang tot de Website en alles weer aangepast.
Wil iedereen bedanken die heeft bijgedragen aan de oplossing en de tijd die er is ingestoken.
Zal dit issue dan nu ook gaan sluiten.
- Webdesign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
IP Adres Deblokkeren
15 apr 2014 20:09Had dit dan toch te maken, met de door mijn collega benoemde ''exotische admin-beveiliging''?Het IP nummer is gedeblokkeerd
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 1.382 seconden