Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Contactformulier
Contactformulier
07 mei 2014 18:06
Hoi allemaal,
Heb een nieuwe site gemaakt en loop tegen een raar probleem aan.
Bij het standaard contactformulier wordt de straatnaam, woonplaats en postcode op een regel weer gegeven.
Site: www.shilly-beauty-care.nl/contact
Dit is eigenlijk niet wat ik wil, heb dit liever gewoon onder elkaar.
Maar wat nog vreemder is: deze gegevens worden in Italic weergegeven en het telefoon nummer niet.
Ik heb geprobeerd met een overide het in orde te maken maar als ik Adres weg laat blijft er een dubbele punt staan en die krijg ik dus ook niet weg.
Ik heb al gekeken in firebug maar kan niet vinden waar geregeld wordt dat de adres gegevens italic en telefoon gewoon wordt weergegeven. De labels worden ook gewoon weergegeven. Site is 2.5 en de template is gemaakt met Artisteer.
Kan iemand mij vertellen in welke regel van de css ik dit aan kan passen of hoe ik dit in Artisteer in kan stellen. Forum van artisteer gaf ook geen oplossing.
Alvast dank voor jullie aandacht.
Hans
Heb een nieuwe site gemaakt en loop tegen een raar probleem aan.
Bij het standaard contactformulier wordt de straatnaam, woonplaats en postcode op een regel weer gegeven.
Site: www.shilly-beauty-care.nl/contact
Dit is eigenlijk niet wat ik wil, heb dit liever gewoon onder elkaar.
Maar wat nog vreemder is: deze gegevens worden in Italic weergegeven en het telefoon nummer niet.
Ik heb geprobeerd met een overide het in orde te maken maar als ik Adres weg laat blijft er een dubbele punt staan en die krijg ik dus ook niet weg.
Ik heb al gekeken in firebug maar kan niet vinden waar geregeld wordt dat de adres gegevens italic en telefoon gewoon wordt weergegeven. De labels worden ook gewoon weergegeven. Site is 2.5 en de template is gemaakt met Artisteer.
Kan iemand mij vertellen in welke regel van de css ik dit aan kan passen of hoe ik dit in Artisteer in kan stellen. Forum van artisteer gaf ook geen oplossing.
Alvast dank voor jullie aandacht.
Hans
- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Contactformulier
07 mei 2014 18:17
Tja, Artisteer doet altijd vreemd. Maar is wel op te lossen door dit toe te voegen aan je css:
Code:
.contact-street, .contact-suburb, .contact-postcode {
font-style: normal;
}
address span {
display: block;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Contactformulier
07 mei 2014 18:20
Hoi Astrid,
Dat is snel geregeld, het werkt perfect. Dank hiervoor.
Heb je ook enig idee hoe dit zit met die dubbele punt?
Gr
Hans
Dat is snel geregeld, het werkt perfect. Dank hiervoor.
Heb je ook enig idee hoe dit zit met die dubbele punt?
Gr
Hans
- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Contactformulier
07 mei 2014 18:25
Geen taaloverride gebruiken, maar gewoon instellen bij de opties van contactpersonen dat je niets wilt tonen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Contactformulier
07 mei 2014 19:49
Hoi Astrid,
Dit is inderdaad de beste oplossing, even niet meer aan gedacht.
Dank voor je werk.
Dit mag als opgelost worden afgesloten.
Hans
Dit is inderdaad de beste oplossing, even niet meer aan gedacht.
Dank voor je werk.
Dit mag als opgelost worden afgesloten.
Hans
- vzodjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.629 seconden