Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Super User
Super User
12 aug 2014 20:30
Zo te zien zit je nu goed, maar dan moet je niet ook nog een keer de prefix van de query aanpassen. Ik gaf toch niet aan dat je query fout was?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Super User
12 aug 2014 21:03
Sorry, ik kom misschien heel dom over, en met dit soort dingen ben ik niet bekend, maar heb geen idee wat je hiervoor heb gezegd. Geen idee wat een query is en een prefix.
- liriardi
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Super User
13 aug 2014 08:34
Zoek dan zelf eens de verschillen tussen je eigen twee plaatjes.
Hoop dat je het nu wel snapt.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Hoop dat je het nu wel snapt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Super User
13 aug 2014 09:35 - 13 aug 2014 09:38
Volgens mij is het gelukt, maar waar moet ik nu inloggen?
Gr Petra
Edit Astrid: Ik heb je reacties samengevoegd.
Gr Petra
Edit Astrid: Ik heb je reacties samengevoegd.
- liriardi
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Super User
13 aug 2014 09:38
Op de backend van Joomla (dus /administrator achter je url zetten).
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Super User
13 aug 2014 09:41
Ben al heel blij dat ik zover ben gekomen, maar wat je nu zeg snap ik ook niet. Is dit op mijn eigen website ? of op hostnet ? en wat wat moet ik dan precies intypen ?
Gr Petra
Gr Petra
- liriardi
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Super User
13 aug 2014 09:42
Hou je me nu voor de gek? Dit schrijf je in je originele vraag:
Hoe kan ik nu Super User worden? Dit heb ik nodig omdat ik de optie modulebeheer bij mij niet aanwezig is, en die heb ik nodig.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Super User
13 aug 2014 09:50
Het is namelijk zo:
We hebben een website www.powerstation.nu
Nu deed ik dat samen met de gitarist, en die was super user, dus die had de optie modulebeheer.
Hij is kwaad bij ons weggegaan, en heeft de website offline gehaald. Toen hebben we via hostnet hem laten blokkeren. Maar na heel wat uit gezoek kwam ik erachter dat als je een aantal dingen wilt veranderen op de website je super user moet zijn, en ik ben dat niet. Ik ben helemaal nieuw met de website en deed vroeger alleen de foto's erop zetten. Nu moet ik alles alleen doen, dus daarom mijn vraag hoe ik super user kan worden.
We hebben een website www.powerstation.nu
Nu deed ik dat samen met de gitarist, en die was super user, dus die had de optie modulebeheer.
Hij is kwaad bij ons weggegaan, en heeft de website offline gehaald. Toen hebben we via hostnet hem laten blokkeren. Maar na heel wat uit gezoek kwam ik erachter dat als je een aantal dingen wilt veranderen op de website je super user moet zijn, en ik ben dat niet. Ik ben helemaal nieuw met de website en deed vroeger alleen de foto's erop zetten. Nu moet ik alles alleen doen, dus daarom mijn vraag hoe ik super user kan worden.
- liriardi
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Super User
13 aug 2014 09:57
Dat had moeten werken met die query die ik je gaf, en dan op de zelfde manier inloggen als wat je doet om naar dit scherm te gaan. Maar ik kijk net zelf even en kan niet inloggen met admin2 en secret.
Heb je zelf al iets aangepast?
Heb je zelf al iets aangepast?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Super User
13 aug 2014 10:24 - 13 aug 2014 12:15Zie je kans om bij hostnet na te vragen hoe ze hem geblokkeerd hebben? Ik ben bang dat ze in de database hebben zitten rommelen namelijk. En als we dan niet weten wat ze precies gedaan hebben, dan wordt het heel lastig om je verder te helpen.Toen hebben we via hostnet hem laten blokkeren.
Ter verduidelijking:
Dit duidt erop dat de gebruiker bestaat, maar dat hij geen super user rechten heeft. Aangezien je query klopt en wel degelijk een super user aanmaakt, zou deze melding niet mogen komen bij het inloggen:
Een normale melding bij foutieve inloggegevens ziet er zo uit (dat is dus een gebruiker die niet bestaat, of een gebruiker met een verkeerd wachtwoord)
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Super User
13 aug 2014 13:03
Ik ga hostnet bellen en laat het je weten.
Alvast heel erg bedankt tot nu toe
Alvast heel erg bedankt tot nu toe

- liriardi
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Super User
14 aug 2014 15:11
Hallo, ik heb gebeld met Hostnet.
Die heeft het volgende gedaan: In de controle panel, databases, in de c2p0j_users hebben we iedereen gedeblokkeerd. Kan je hier wat mee ? Wachtwoord kon hij niet zien, dus ik kan er nog steeds niet in.
Die heeft het volgende gedaan: In de controle panel, databases, in de c2p0j_users hebben we iedereen gedeblokkeerd. Kan je hier wat mee ? Wachtwoord kon hij niet zien, dus ik kan er nog steeds niet in.
Bijlage KnipselSmall.jpg niet gevonden
- liriardi
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.982 seconden