Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Tekst bestanden b.v. OpenDocument-tekst
09 sep 2014 09:33 - 09 sep 2014 09:40
Hallo,
Bij het verder ontwikkelen van mijn site www.haremaker.nl nu nog in Joomla 2.5.24, wil ik een tekstbestand laten lezen als een bezoeker er op het daarvoor aangebrachte menu item klikt.
Hoe kan ik voorkomen dat het artikel gecopieërd en of gedownload wordt.
Het is geen probleem om het menu item in te stellen maar hoe voorkom ik download en copieër activiteiten, ik heb geen probleem als men het artikel leest
Is het al goed als het artikel op de server op alleen lezen staat zoals een bestand op de PC die op alleen lezen staat?
Ter info het gaat over een boek dat een voorvader van mij heeft geschreven over zijn belevenissen in de veldtocht onder Napoleon, zie deze link www.haremaker.nl/wie-ben-ik/geschiedenis...-van-p-haremaker-jzn
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr Kees
Bij het verder ontwikkelen van mijn site www.haremaker.nl nu nog in Joomla 2.5.24, wil ik een tekstbestand laten lezen als een bezoeker er op het daarvoor aangebrachte menu item klikt.
Hoe kan ik voorkomen dat het artikel gecopieërd en of gedownload wordt.
Het is geen probleem om het menu item in te stellen maar hoe voorkom ik download en copieër activiteiten, ik heb geen probleem als men het artikel leest
Is het al goed als het artikel op de server op alleen lezen staat zoals een bestand op de PC die op alleen lezen staat?
Ter info het gaat over een boek dat een voorvader van mij heeft geschreven over zijn belevenissen in de veldtocht onder Napoleon, zie deze link www.haremaker.nl/wie-ben-ik/geschiedenis...-van-p-haremaker-jzn
Alvast bedankt voor het antwoord
Gr Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
09 sep 2014 10:29
Alles wat je op internet zet is te downloaden en/of te kopiëren. Enige mogelijkheid is om het artikel alleen te tonen aan geregistreerde gebruikers.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
09 sep 2014 11:31
Hallo Astrid,
Bedankt voor het antwoord.
Ik heb ook aan die mogelijkheid gedacht.
Ik ben nog aan het onderzoeken of dit nog eens zou moeten worden her uitgegeven, daarom wil ik het verspreiden voorkomen.
Ik heb ook een versie waarbij er een zgn watermerk doorheen staat dat is misschien de oplossing + geregistreerden.
Ik weet dat mensen met als hobby geschiedenis, dit een interessant boek vinden.
Gr Kees
Bedankt voor het antwoord.
Ik heb ook aan die mogelijkheid gedacht.
Ik ben nog aan het onderzoeken of dit nog eens zou moeten worden her uitgegeven, daarom wil ik het verspreiden voorkomen.
Ik heb ook een versie waarbij er een zgn watermerk doorheen staat dat is misschien de oplossing + geregistreerden.
Ik weet dat mensen met als hobby geschiedenis, dit een interessant boek vinden.
Gr Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
09 sep 2014 11:41
OK. Dan sluit ik dit draadje.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.740 seconden