Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Na SSL instellingen Site onbruikbaar
Na SSL instellingen Site onbruikbaar
18 sep 2014 16:06
Hallo,
Ik gebruik joomla 2.5. Ik heb gekeken naar ssl instellingen. Ik moet nog een ssl certificaat aanvragen, maar besloot al even een kijkje te nemen. ik heb, op basis van handleidingen even een kijkje genomen welke instellingen er zijn. Ik heb bij Forceer SSL gehele website geselecteerd zonder verder bedoeling. Vervolgens is mijn site onbruikbaar. ik heb de instelling teruggezet, maar opslaan heeft geen in. Ik krijg steeds het scherm als in afbeelding 1. Er wordt nu ook steeds automatisch https voor gezet. in Afbeelding 2 staan mijn instellingen weergeven.
Hoe kan ik dit verhelpen?
Ik gebruik joomla 2.5. Ik heb gekeken naar ssl instellingen. Ik moet nog een ssl certificaat aanvragen, maar besloot al even een kijkje te nemen. ik heb, op basis van handleidingen even een kijkje genomen welke instellingen er zijn. Ik heb bij Forceer SSL gehele website geselecteerd zonder verder bedoeling. Vervolgens is mijn site onbruikbaar. ik heb de instelling teruggezet, maar opslaan heeft geen in. Ik krijg steeds het scherm als in afbeelding 1. Er wordt nu ook steeds automatisch https voor gezet. in Afbeelding 2 staan mijn instellingen weergeven.
Hoe kan ik dit verhelpen?
- Valk
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
18 sep 2014 16:13
Overigens kan ik mijn backend ook niet meer bereiken. Kan ik beter een backup installeren?
- Valk
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
18 sep 2014 16:43
kijk bij je configuration.php? of public $force_ssl = '0'; zo staat dan weer toegang
- Leen2012
-
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
18 sep 2014 17:00
Super bedankt voor je respons. Ik had ook de rechten aangepast stond op 444 toen opnieuw geprobeerd en dat heeft gewerkt. Dus opgelost.
Heeft dit probleem verder niet tot problemen geleid? Hiermee bedoel ik: zaten hier consequenties omtrent veiligheid aan vast?
Heeft dit probleem verder niet tot problemen geleid? Hiermee bedoel ik: zaten hier consequenties omtrent veiligheid aan vast?
- Valk
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
18 sep 2014 17:09
als je de rechten voor je configuration.php maar weer terug veranderd heb zoals het was moet het goed zijn.
- Leen2012
-
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
18 sep 2014 17:11
Oke, deze heb ik wel op 644 laten staan. Dit was eerst 444. Dat is toch geen probleem?
- Valk
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
18 sep 2014 18:07 - 19 sep 2014 10:13
444 Is beter.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.746 seconden