Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Probleem met jce mediabox
Probleem met jce mediabox
13 okt 2014 19:20
Ik maak gebruik van jce en mediabox.
In een artikel neem ik een afbeelding op en via het ketting-symbool (link) wil ik een pop-up creeeren van de afbeelding.
Ik heb de afbeelding bijv. als afmeting op de server staan van 640 px.
In het artikel neem ik hem op met 200 px breed.
Via de pop-up wil ik dus de bezoeker de grote afbeelding laten zien.
Echter jce slaat de coderingen van de pop-up niet op. Heb het nu al tientallen keren gedaan. mediabox al opnieuw geinstalleerd, maar krijg het gewoon niet voor elkaar.
Gisteren bij een afbeelding gebruikt, maar dan zie je ergens een klein vierkant symbooltje, maar niet het vergrootglas op de afbeelding. Wat is er aan de hand? ik snap het niet meer. (smelnesport.nl)
In een artikel neem ik een afbeelding op en via het ketting-symbool (link) wil ik een pop-up creeeren van de afbeelding.
Ik heb de afbeelding bijv. als afmeting op de server staan van 640 px.
In het artikel neem ik hem op met 200 px breed.
Via de pop-up wil ik dus de bezoeker de grote afbeelding laten zien.
Echter jce slaat de coderingen van de pop-up niet op. Heb het nu al tientallen keren gedaan. mediabox al opnieuw geinstalleerd, maar krijg het gewoon niet voor elkaar.
Gisteren bij een afbeelding gebruikt, maar dan zie je ergens een klein vierkant symbooltje, maar niet het vergrootglas op de afbeelding. Wat is er aan de hand? ik snap het niet meer. (smelnesport.nl)
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
-
13 okt 2014 19:49
Over welke afbeelding gaat het? Die van de wintertijd challenge heeft wel de afmetingen die je opgeeft, maar daar het je zo te zien iets gedaan met de afbeelding on mouseover en niet me mediabox.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
13 okt 2014 19:56
Ik ben momenteel aan het testen bij het kika-logo, hier ben ik nu bezig met het handmatig invoegen van de juiste codes.
Even verderop zie je een foto van korfbal (wez handich) rechts boven daarvan zie je een klein wit icoontje. die zorgt nu voor de pop-up.
Even verderop zie je een foto van korfbal (wez handich) rechts boven daarvan zie je een klein wit icoontje. die zorgt nu voor de pop-up.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
-
Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
-
13 okt 2014 20:43
Het lijkt erop dat het te maken heeft met de itp-share die ik gebruik voor twitter en facebook etc. Op het forum van jce kwam ik
dit
draadje namelijk tegen.
Als ik itp-share plugin uitschakel, heb ik geen problemen. Dat werkt het aanmaken van de jce-popup link perfect.
Ik sluit dan ook dit draadje. Ingeval het nodig is schakel ik die plug-in even uit en na het aanmaken/bewerken van het artikel wel weer in. is even wat extra handelingen, maar weet nu waar het aan ligt.
In ieder geval bedankt voor het meekijken/meedenken.
Als ik itp-share plugin uitschakel, heb ik geen problemen. Dat werkt het aanmaken van de jce-popup link perfect.
Ik sluit dan ook dit draadje. Ingeval het nodig is schakel ik die plug-in even uit en na het aanmaken/bewerken van het artikel wel weer in. is even wat extra handelingen, maar weet nu waar het aan ligt.
In ieder geval bedankt voor het meekijken/meedenken.
Groeten, Romke
sluiten
- Romke
-
Heeft onderwerp gestart
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.636 seconden