Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foto's vernieuwen op Homepage
Foto's vernieuwen op Homepage
10 nov 2014 20:12
Hallo, ik heb m'n eigen site niet gemaakt, is het te doen om nieuwe homepage foto's te plaatsen/veranderen?
Zo ja, hoe verder? Ik ben het zat om er steeds weer iemand voor te laten komen en ik wil dit daarom zelf proberen!
Wie heeft er een stappenplan?
Vriendelijke groet Sam.
Zo ja, hoe verder? Ik ben het zat om er steeds weer iemand voor te laten komen en ik wil dit daarom zelf proberen!
Wie heeft er een stappenplan?
Vriendelijke groet Sam.
- Sam95
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
10 nov 2014 20:32
Ga voor de lol een kijkje nemen op 24 joomla . Daar staat alles uitgelegd en duidelijk van begin tot eind. Echt een aanrader. Even via Google zoeken naar 24 dagen joomla
William van Veen
Wveen.com Webdesign Bureau uit Hillegom
Wveen.com Webdesign Bureau uit Hillegom
- Wveen.com
-
- Joomla!NL ontdekker
-
-
10 nov 2014 20:49
Omdat uit je andere vraag bleek dat je de maker moest vragen om jou rechten te geven is het handig om er eerst voor te zorgen dat je alle inloggegevens zelf hebt. Ftp, database en controlepaneel van je hoster.
Een link naar je site helpt ook altijd om je beter te kunnen helpen.
Een link naar je site helpt ook altijd om je beter te kunnen helpen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
11 nov 2014 10:04
Hoi Astrid, ik heb een hoop gegevens, maar misschien niet genoeg!
Als ik via Controlepaneel naar Inhoud ga - Mediabeheer-Media mappen en dan kom ik bij m'n Home Foto's, ben ik er dan bijna?
Zo niet, dan gaat het waarschijnlijk over! Zoals je op m'n site ziet, heb ik wel een home foto eraf kunnen halen bij Pers. Als ik er een foto af kan halen, moet er toch ook eentje terug kunnen zetten?
Groet Sam
Mijn website: www.kasteinfotografie.nl
Als ik via Controlepaneel naar Inhoud ga - Mediabeheer-Media mappen en dan kom ik bij m'n Home Foto's, ben ik er dan bijna?
Zo niet, dan gaat het waarschijnlijk over! Zoals je op m'n site ziet, heb ik wel een home foto eraf kunnen halen bij Pers. Als ik er een foto af kan halen, moet er toch ook eentje terug kunnen zetten?
Groet Sam
Mijn website: www.kasteinfotografie.nl
- Sam95
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
11 nov 2014 10:14
Dat moet wel lukken denk ik. Maar als je echt onafhankelijk wilt worden van degene die je website gemaakt heeft, zorg er dan toch voor dat je alle gegevens krijgt.
Bij mediabeheer kan je nieuwe foto's uploaden (helemaal onderaan in het scherm). Zorg ervoor dat ze dezelfde maat hebben als de andere afbeeldingen en let erop dat je bestandsnamen geen spaties bevatten en bij voorkeur ook geen hoofdletters.
Voor zover ik het kan zien staan je foto's in een module. Dus ga daarna naar Extensies - Modulebeheer en zoek die module.
Als je die opent zie je de 6 (-1 nu) afbeeldingen. Als je op een van de afbeeldingen klikt, dan kan je die vervangen door een andere.
Bij mediabeheer kan je nieuwe foto's uploaden (helemaal onderaan in het scherm). Zorg ervoor dat ze dezelfde maat hebben als de andere afbeeldingen en let erop dat je bestandsnamen geen spaties bevatten en bij voorkeur ook geen hoofdletters.
Voor zover ik het kan zien staan je foto's in een module. Dus ga daarna naar Extensies - Modulebeheer en zoek die module.
Als je die opent zie je de 6 (-1 nu) afbeeldingen. Als je op een van de afbeeldingen klikt, dan kan je die vervangen door een andere.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
11 nov 2014 11:09
Super bedankt Astrid, ik ga hier gelijk mee aan de slag! Mocht ik ergens blijven haken, dan meld ik me weer 
Vriendelijke groet, Sam.

Vriendelijke groet, Sam.
- Sam95
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
11 nov 2014 14:02
Het is me gelukt om een foto op de homepage terug te plaatsen
EEN VETTE 10 voor jou Astrid (Forum)
Groet, Sam

Groet, Sam
- Sam95
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
11 nov 2014 14:16
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.716 seconden