Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Forbidden Error 403
Forbidden Error 403
19 nov 2014 15:03 - 19 nov 2014 15:06
Hallo, momenteel heb ik het volgende probleem. Als ik backend iets aanpas b.v. een artikel dan krijg ik bij het opslann de Rode melding "Expected response code 200, got 403 FORBIDDEN Error 403. Terwijl er niet iets voorheen aan de site gewijzigd was. Tevens merkte ik op de dat Google Agenda de afspraken [staan wel in google agenda] niet meer op de websita onder Komende activiteiten te zien zijn. Frontend is deze melding na een aanpassing backend ook te zien maar naar door b.v. Home te gaan verdwijnt deze rode melding. Frontend krijg je de melding ook als je b.v. de inloggegevens opnieuw aanvraagt en na versturen komt dan de rode melding. Heb gezocht op dit forum, vind wel info, maar kom er niet uit. Ook via google kwam ik niet verder. Kan iemand verder helpen. Vast bedankt.
Gebruikt Joomla 2.5.27 www.atcswifterbant.nl
Gebruikt Joomla 2.5.27 www.atcswifterbant.nl
- atc
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Forbidden Error 403
19 nov 2014 16:03
Gebruik je toevallig Gcalendar? Die api ondersteuning is namelijk sinds gisteren gestopt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Forbidden Error 403
19 nov 2014 16:17
Hoi Astrid, ik gebruik inderdaad Gcalender. Dat deze api gestopt is wist ik niet. Zorgt dit nu voor de rode melding Forbidden Error 403.
- atc
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Forbidden Error 403
19 nov 2014 16:19
Denk het wel (bijna zeker).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Forbidden Error 403
19 nov 2014 16:26
Ok, heb inmiddel s 7items van Gcalender uitgezet. Is deze gestopte ondersteuning tijdelijk!
- atc
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Forbidden Error 403
19 nov 2014 16:39
Nee, is definitief. Er is een
alternatief
, maar voor zover ik weet werkt die pas hetzelfde als je de commerciële versie aanschaft.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.907 seconden