Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Hosting
Hosting
29 nov 2014 10:08
hallo,
mede door info via dit forum heb ik een domein verhuisd naar Wned.
Aanvankelijk was ik daar tevreden over en besloot dus een site voor iemand anders ook daar te gaan hosten.
Nu blijkt echter dat het werken met Joomla aldaar zeer moeizaam is (lees erg traag)
Bij navraag bij Wned kreeg ik als antwoord dat ze waren 'aangevallen', vermoedelijk een ddos.
Merken anderen die bij Wned hosten dit ook?
dank jullie, Peter
mede door info via dit forum heb ik een domein verhuisd naar Wned.
Aanvankelijk was ik daar tevreden over en besloot dus een site voor iemand anders ook daar te gaan hosten.
Nu blijkt echter dat het werken met Joomla aldaar zeer moeizaam is (lees erg traag)
Bij navraag bij Wned kreeg ik als antwoord dat ze waren 'aangevallen', vermoedelijk een ddos.
Merken anderen die bij Wned hosten dit ook?
dank jullie, Peter
- PeterL
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Hosting
29 nov 2014 10:24
Op zich geen problemen en altijd een snelle reactie van hun helpdesk. Alleen had ik afgelopen 2 weken het probleem dat ik in Thailand woon en een Thais IP nummer heb. Ik kon elke website benaderen behalve mijn eigen domein. Dus geen e-mail en ook niet kunnen inloggen in het control panel.
In eerste instantie Wned benaderd maar die gaven snel aan dat het niet hun, maar mijn probleem was, zelfs terwijl ik niet op een blacklist stond. Voelde me eigenlijk bezwaard om ze alsnog een mailtje te sturen en toen bleek dat mijn IP nummer op hun lijst van DDos aanvallen stond.
Vanaf dat moment werkte alles weer. Geen enkele melding van excuus terwijl hun actie en reactie mij 2 weken in probemen heeft gebracht. Ben verder erg tevreden over ze, ga ervan uit dat het eenmalig is en heb daarom ook mijn 2e site naar Wned verhuisd.
In eerste instantie Wned benaderd maar die gaven snel aan dat het niet hun, maar mijn probleem was, zelfs terwijl ik niet op een blacklist stond. Voelde me eigenlijk bezwaard om ze alsnog een mailtje te sturen en toen bleek dat mijn IP nummer op hun lijst van DDos aanvallen stond.
Vanaf dat moment werkte alles weer. Geen enkele melding van excuus terwijl hun actie en reactie mij 2 weken in probemen heeft gebracht. Ben verder erg tevreden over ze, ga ervan uit dat het eenmalig is en heb daarom ook mijn 2e site naar Wned verhuisd.
- edwerf
-
- Bekend met Joomla!NL
-
- PeterL
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Hosting
29 nov 2014 11:01
Een Ddos aanval kan altijd zorgen voor vertraging en een Thais IP-adres is natuurlijk per definitie al verdacht. Maar ik host sites van klanten op zowat alle beschikare
Wned
servers en heb geen problemen met snelheid.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 1.112 seconden