Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding "Strict Standards"
Foutmelding "Strict Standards"
08 feb 2015 21:32 - 08 feb 2015 21:45
Beste mensen,
sinds een dag krijg ik deze melding:
Op mijn site www.kmhe.nl in mijn joomla 2.5 installatie. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Wie iemand raad?
Alvast dank.
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( Wie helpt mij bij deze foutmelding? ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
sinds een dag krijg ik deze melding:
Strict Standards: Declaration of JCacheControllerPage::store() should be compatible with JCacheController::store($data, $id, $group = NULL) in /home/kmhe/domains/kmhe.nl/public_html/libraries/joomla/cache/controller/page.php on line 199
Op mijn site www.kmhe.nl in mijn joomla 2.5 installatie. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Wie iemand raad?
Alvast dank.
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( Wie helpt mij bij deze foutmelding? ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
- wdalen
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
08 feb 2015 21:42
Hallo,
Is meestal een server issue.
foutrapportage op "Geen" zetten in de backend van joomla.
Is meestal een server issue.
foutrapportage op "Geen" zetten in de backend van joomla.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
09 feb 2015 09:04
Inderdaad Jelle de meldingen zijn weg. Maar die fouten blijven dus gewoon in de site/op de server zitten? Is dat geen probleem dan voor het functioneren van het geheel?
Bedankt voor de oplossing.
Bedankt voor de oplossing.
- wdalen
- Bekend met Joomla!NL
09 feb 2015 10:16
Deze fouten niet. Is in principe geen probleem, maar wat ik wel vreemd vind is dat ze blijkbaar van een Joomla core bestand afkomstig zijn. Is je Joomla-versie wel up-to-date?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 feb 2015 11:22 - 09 feb 2015 11:24
hoi, ja ik heb de allerlaatste versie 2.5.28 maar er is toch wel iets mis. want ik krijg ook:
Heeft dit er mee te maken. Ik kan Cache niet legen
Code:
JCacheStorageFile::_deleteFolderVerwijderen 528e8fe94d912f76bef7ad6d3c7311e2-cache-page-a6abced94ec9adcb03758604d5778987.php mislukt
- wdalen
- Bekend met Joomla!NL
09 feb 2015 13:18
Kijk eens of de bestanden wel schrijfbaar zijn.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
09 feb 2015 14:04
nee, 644. Maar ik kan ze niet aanpassen. niet met het FTP programma, niet met directadmin.
- wdalen
- Bekend met Joomla!NL
09 feb 2015 14:07 - 09 feb 2015 14:09Oké,sinds een dag krijg ik deze melding:
Je vertelde dat dit eigenlijk zo maar gebeurde, neem eens contact op met je hoster en vraag of die iets op server niveau heeft veranderd.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
09 feb 2015 15:16 - 09 feb 2015 15:17
De hoster schreef dit:
Kennelijk heeft hij wel iets gedaan want het bestand dat problemen gaf heb ik nu met DirectAdmin weg kunnen halen en daarna bleken nog 5 bestandjes weg te zijn. Die 5 konden ook niet aangepast worden.
Dus tja, probleem opgelost maar waarom? Misschien toch de veiligheids update op de server. kan dat?
"Bij welke website/gebruiker heb je dat probleem? We hebben afgelopen donderdag groot veiligheidsonderhoud gedaan aan de server. Dat zijn alleen (veiligheids)patches en updates, maar daarbij ook aan Apache en PHP. Dat is het enige wat me te binnen schiet dat het hier invloed op zou kunnen hebben. Ik kan kijken of ik de rechten van je cache kan aanpassen, als je mij de gebruiker en het folder-adres geeft, en de rechten die je erop wil hebben."
Kennelijk heeft hij wel iets gedaan want het bestand dat problemen gaf heb ik nu met DirectAdmin weg kunnen halen en daarna bleken nog 5 bestandjes weg te zijn. Die 5 konden ook niet aangepast worden.
Dus tja, probleem opgelost maar waarom? Misschien toch de veiligheids update op de server. kan dat?
- wdalen
- Bekend met Joomla!NL
09 feb 2015 15:20
Ja dat kan.
Dit omdat zij ook veranderingen of een update gedaan hebben zowel apache en de php.
En ik denk dat apache eigenaar van de bestanden is geworden, en dat hebben zij weer opgelost om het aan de eigenaar terug te geven.
Fijn dat het opgelost is en dank voor de terugkoppeling.
Dit omdat zij ook veranderingen of een update gedaan hebben zowel apache en de php.
En ik denk dat apache eigenaar van de bestanden is geworden, en dat hebben zij weer opgelost om het aan de eigenaar terug te geven.
Fijn dat het opgelost is en dank voor de terugkoppeling.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.732 seconden