Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
(edit) Profile page op kunena niet zichtbaar
(edit) Profile page op kunena niet zichtbaar
01 mrt 2015 12:52
Hi, dankje voor je snelle antwoord.
Helaas stond dit beiden al op geactiveerd en op JA.
Ik zit veel rond te zoeken op internet en vaak wordt er gepraat over ene mootools en script.js .. maar dat zegt me helemaal niets
Helaas stond dit beiden al op geactiveerd en op JA.
Ik zit veel rond te zoeken op internet en vaak wordt er gepraat over ene mootools en script.js .. maar dat zegt me helemaal niets
Discussie gesloten.
- fiekjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
- Berichten: 14
(edit) Profile page op kunena niet zichtbaar
01 mrt 2015 12:58
Je moet altijd bij de basis beginnen. Motools en andere script oplossingen alleen in uiterste nood gebruiken. Ik denk ook niet dat je verder iets aan moet passen. Helaas ken ik K2 niet goed genoeg en weet ik zo ook niet waarom je forumregistratie doorgestuurd wordt naar K2. Maar daar moet je het ergens gaan zoeken vermoed ik.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- Berichten: 37810
(edit) Profile page op kunena niet zichtbaar
01 mrt 2015 13:03
Aha,
Dus jij denkt dat K2 het probleem is? Want ik heb juist problemen in mijn Kunena Forum, daar staat K2 dan toch los van? Die gebruik ik voor artikelen etc.
Dus jij denkt dat K2 het probleem is? Want ik heb juist problemen in mijn Kunena Forum, daar staat K2 dan toch los van? Die gebruik ik voor artikelen etc.
Discussie gesloten.
- fiekjoomla
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
- Berichten: 14
(edit) Profile page op kunena niet zichtbaar
01 mrt 2015 13:09
Klopt. Als je je nu registreert via Kunena dan krijg je (voor zover ik kan zien) een K2 registratiepagina (ook nog met een foutmelding overigens). Dus de gegevens worden opgeslagen in een K2 tabel en dan ziet Kunena dus niets en jij dus ook niet.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
- Berichten: 37810
Tijd voor maken pagina: 1.009 seconden

