Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Scripts verdwijnen
Scripts verdwijnen
27 okt 2015 12:00
Wie kan me helpen??
Sinds enige maanden heb ik het volgende probleem.
de tags <script> en <iframe> verdwijnen .
Als ik deze in de html -editor invoer en ze wil vastleggen verdwijnen ze zo maar.
Heb van alles geprobeerd. Textfilters uitgezet, andere editor , JCE editor etc etc
Please help me!!!
Sinds enige maanden heb ik het volgende probleem.
de tags <script> en <iframe> verdwijnen .
Als ik deze in de html -editor invoer en ze wil vastleggen verdwijnen ze zo maar.
Heb van alles geprobeerd. Textfilters uitgezet, andere editor , JCE editor etc etc
Please help me!!!
- rwcryn
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Scripts verdwijnen
27 okt 2015 12:05
Hallo rwcryn
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
heb je ook bij de profielen van JCE e.e.a. nagekeken. Daar kun je namelijk ook instellen wat wel of niet is toegestaan.
Een andere optie is om gebruik te maken van Sourcerer van Nonumber
Romke.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
heb je ook bij de profielen van JCE e.e.a. nagekeken. Daar kun je namelijk ook instellen wat wel of niet is toegestaan.
Een andere optie is om gebruik te maken van Sourcerer van Nonumber
Romke.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
- Algemeen Moderator
Scripts verdwijnen
27 okt 2015 13:09
Hallo,
Ik heb begrepen dat als je via een html editter b.v. tags aanmaakt dan is het aan te bevelen bij Joomla in de algemene instellingen even de tekstverwerker zoals b.v. JCE even uit te zetten door het regeltje 'geen tekstverwerker' te selecteren, nadat je het artikel klaar en gesaved hebt kan je weer JCE als standaard tekstverwerker aan zetten.
Met gr. Kees
Ik heb begrepen dat als je via een html editter b.v. tags aanmaakt dan is het aan te bevelen bij Joomla in de algemene instellingen even de tekstverwerker zoals b.v. JCE even uit te zetten door het regeltje 'geen tekstverwerker' te selecteren, nadat je het artikel klaar en gesaved hebt kan je weer JCE als standaard tekstverwerker aan zetten.
Met gr. Kees
Mvg Kees,
- pa2cjh
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Scripts verdwijnen
27 okt 2015 14:12
Zoals Romke al aangaf: Als je JCE juist instelt, dan kan je gewoon script en iframe tags gebruiken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Scripts verdwijnen
23 nov 2015 20:15
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel dit even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Zo nee, geef even aan of dit draadje nog open moet blijven of dat een moderator het kan sluiten.
Zo ja, koppel dit even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "Dit is de oplossing" te klikken bij de reactie met de juiste oplossing.
Zo nee, geef even aan of dit draadje nog open moet blijven of dat een moderator het kan sluiten.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Romke
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden