Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
VirtueMart Ebooks aanbieden
12 mrt 2012 00:14
Hoe kan ik ebooks aanbieden dat ze deze per download of per email ontvangen?
Moet ik hiervoor een extension downloaden? Zo ja; welke?
Moet ik hiervoor een extension downloaden? Zo ja; welke?
- D467
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
12 mrt 2012 20:56
Het pad hiervoor kan je invullen in
VM backend > Configuratie > tabblad Templates naar beneden scrollen en bij Media-instellingen het pad invullen "Path for sale" en eronder voor de bijbehorende kleine productafbeelding.
VM backend > Configuratie > tabblad Templates naar beneden scrollen en bij Media-instellingen het pad invullen "Path for sale" en eronder voor de bijbehorende kleine productafbeelding.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
29 mrt 2012 15:06
Hoi Anne,
Weet jij misschien ook hoe verder? Ik kom niet echt verder.. ik heb een nieuwe map aangemaakt zoals bijv. images/documents/ebooks en dan daarin een ebook gezet. Hierna in VM een nieuw product gemaakt en een aantal dingen geprobeerd, maar ik krijg niet meer te zien dan enkel gewoon een productpagina, maar zonder een knop om te downloaden.
En is het mogelijk dat ik ze in VM zet als ze gratis te downloaden zijn? Ik wil namelijk dat ze zich wel registreren, dit moet ook als ze iets willen aanschaffen waar wel voor betaald moet worden.
Weet jij misschien ook hoe verder? Ik kom niet echt verder.. ik heb een nieuwe map aangemaakt zoals bijv. images/documents/ebooks en dan daarin een ebook gezet. Hierna in VM een nieuw product gemaakt en een aantal dingen geprobeerd, maar ik krijg niet meer te zien dan enkel gewoon een productpagina, maar zonder een knop om te downloaden.
En is het mogelijk dat ik ze in VM zet als ze gratis te downloaden zijn? Ik wil namelijk dat ze zich wel registreren, dit moet ook als ze iets willen aanschaffen waar wel voor betaald moet worden.
- JenB
- Nieuw op Joomla!NL
29 mrt 2012 18:41
Als je je ebook bij je product wilt laten zien zodat deze gratis gedownload kunnen worden dat moet je het bestandje (ebook) bij je product opslaan.
Welk formaat heeft je ebook? Mogelijk is het formaat zodanig dat dit niet door Joomla (algemene instellingen) en/of VM 2.0x wordt ondersteunt.
Dat merk je zodra je het bestand niet kunt uploaden via de admin in je product
Welk formaat heeft je ebook? Mogelijk is het formaat zodanig dat dit niet door Joomla (algemene instellingen) en/of VM 2.0x wordt ondersteunt.
Dat merk je zodra je het bestand niet kunt uploaden via de admin in je product
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
04 apr 2012 11:38
Ik kom er echt niet uit. Ik heb dus gedaan wat je zei, ik wil een pdf bestand aanbieden.
Maar waar kan ik nu precies de url instellen van de pdf? En dat ze er voor moeten betalen?
Maar waar kan ik nu precies de url instellen van de pdf? En dat ze er voor moeten betalen?
- D467
- Joomla!NL ontdekker
04 apr 2012 18:44
Bijgesloten afbeelding:
Bij het uploaden van je PDF bestand moet je dan wel opgeven dat je een bestand wilt uploaden die je wilt aanbieden om te kopen!
Tevens kan je voor het bestand een kleine afbeelding (thubnail) maken voor het product dat je wilt verkopen.
Bij het uploaden van je PDF bestand moet je dan wel opgeven dat je een bestand wilt uploaden die je wilt aanbieden om te kopen!
Tevens kan je voor het bestand een kleine afbeelding (thubnail) maken voor het product dat je wilt verkopen.
groetjes,
Anne
Anne
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
05 apr 2012 00:51
Ik heb het door iemand anders na laten kijken en die zegt dat je er nu een betaalde extensie voor moet downloaden. Dat ze het bij viruamart de nieuwste versie er niet meer gratis in hebben gezet?
- D467
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.676 seconden