Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Slechts 1 verzendmethode, en niets te kiezen of te wijzigen

18 jul 2012 16:31
Ik heb verdorie weer hetzelfde vage probleem, dat er bij mijn verzendmethode maar 1 optie te zien is er daar niets te kiezen valt. Bij betaalmethode is er wel een keuze zichtbaar.

Ik heb net geupgrade van 2.0.8c naar 2.0.8d, misschien dat daar het probleem in zit???

Ik heb in VM 2 verzendopties:
verzenden met koerier
ophalen

Hetzelfde probleem als vorige keer: forum.joomlanl.nl/forum/53-virtuemart-2-...is-niets-te-wijzigen bij mij staat de verzendmethode gelijk vast en er is niets te wijzigen.

Nu staat in de winkelwagen meteen de optie verzendmethode Ophalen in beeld en er is niets te wijzigen daarin, het knopje 'wijzigen' toont ook niet.

Uitgeprobeerd en gecontroleerd:

In VM > Configuratie > tabblad Afrekenen staan geen vinkjes bij "Activeer automatische keuze verzendmethode "

In Gereedschap heb ik mijn tabellen bijgewerkt, ook geen resultaat.

Alle verzendmethode velden leeggemaakt en opnieuw controleren of hij het weer doet werkte dit keer ook niet.

Vreemd vreemd vreemd!
  • jelly
  • jelly's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

18 jul 2012 16:56
Correctie: geupgrade van 2.0.8c naar 2.0.8e
  • jelly
  • jelly's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

18 jul 2012 22:35
Hebben de beide verzendmethoden wel een apart nummer in de sorteervolgorde? Bij een aantal onderdelen is een unieke sorteervolgorde ineens een stuk belangrijker geworden in VM 2.x
  • Betty
  • Betty's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.585 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie