Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

registreren verloopt denk ik niet helemaal goed

registreren verloopt denk ik niet helemaal goed

30 okt 2012 15:16
Klanten op de voor mijn klant gebouwde webwinkel kunnen registreren of afrekenen als gast. Ik heb dit niet ingevoerd maar dat stond er al. Nu zie ik bij veel klanten in VM staan dat ze geblokkeerd zijn. Is dat dan afgerekend als gast en dus oke of gaat er iets mis?
Ik kreeg een klant doorgestuurd die niet kon regisreren maar bij de gebruikers wel als geregistreerd stond. Ik denk omdat ze haar emailadres als gebruikersnaam had genomen verder geen idee wat er aan de hand was.
hoe weet ik of het goed gaat. Ik heb zelf proberen te registreren en kreeg melding dat ik een email zou krijgen maar die kwam niet. Dus waar moet ik welke instellingen verbeteren zodat mijn klant dit soort zaken zelf kan afhandelen en ik zeker weet dat het goed gaat.
  • jannie
  • jannie's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.681 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie