Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Kosten Ideal?
Kosten Ideal?
31 okt 2012 15:39
Hallo,
Ik heb een vraag over de kosten van Ideal. Je hebt verschillende partijen die Ideal aanbieden maar wat zijn nu de kosten die je hiervoor moet maken.
Een module bij Chillcreations kost 99 euro en daarnaast? Komen er nog kosten bij per transactie?
Mollie heeft voor VM2.0 geen gratis module meer en kost 75. Daarnaast nog 99 cent per transnactie?
Wat kan ik het beste doen?
graag jullie reactie!!
Gr,
ratar
Ik heb een vraag over de kosten van Ideal. Je hebt verschillende partijen die Ideal aanbieden maar wat zijn nu de kosten die je hiervoor moet maken.
Een module bij Chillcreations kost 99 euro en daarnaast? Komen er nog kosten bij per transactie?
Mollie heeft voor VM2.0 geen gratis module meer en kost 75. Daarnaast nog 99 cent per transnactie?
Wat kan ik het beste doen?
graag jullie reactie!!
Gr,
ratar
- Ratar
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Kosten Ideal?
31 okt 2012 16:17
Hoi,
Als je iDeal wilt implementeren dan heb je diverse opties:
1. Je neemt iDeal en andere producten af bij een PSP (Payment Service Provider)
2. Je sluit een contract bij je bank.
Of je nu de ene of de andere weg kiest, je blijft per transactie betalen.
Wat is de beste beslissing?
Dat hangt totaal van je verwachtingen af. Maak een inschatting en gebaseerd op kosten en mogelijkheden je keuze voor de ene of de andere weg.
Als je voor optie 2 kiest dan is de extensie van Chillcreations een prima keuze.
Kies je voor optie 1, dan biedt de PSP je vaak een API of extensie aan.
Als je iDeal wilt implementeren dan heb je diverse opties:
1. Je neemt iDeal en andere producten af bij een PSP (Payment Service Provider)
2. Je sluit een contract bij je bank.
Of je nu de ene of de andere weg kiest, je blijft per transactie betalen.
Wat is de beste beslissing?
Dat hangt totaal van je verwachtingen af. Maak een inschatting en gebaseerd op kosten en mogelijkheden je keuze voor de ene of de andere weg.
Als je voor optie 2 kiest dan is de extensie van Chillcreations een prima keuze.
Kies je voor optie 1, dan biedt de PSP je vaak een API of extensie aan.
- Otto
- Bezoeker
Kosten Ideal?
31 okt 2012 18:13
Ter aanvulling misschien:
www.ideal-checkout.nl/ biedt de mogelijkheid om met de wizard de instelling/configuratie direct naar je bank te maken.
Verder hebben hun een gratis extensie voor iDEAL ook voor VM 2.0x
De kosten per transactie en abo-kosten bij je thuisbank blijven en verschillen per bank.
www.ideal-checkout.nl/ biedt de mogelijkheid om met de wizard de instelling/configuratie direct naar je bank te maken.
Verder hebben hun een gratis extensie voor iDEAL ook voor VM 2.0x
De kosten per transactie en abo-kosten bij je thuisbank blijven en verschillen per bank.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Kosten Ideal?
31 okt 2012 18:35
Hoi,
Bedankt voor jullie berichten.....
Om eerlijk te zijn zie ik het niet meer zitten, er zijn zoveel verschillende optie's. Een duur abbo zit niemand op te wachten.
Mollie leek me een goede oplossing omdat deze alleen een vergoeding per transactie vraagt, helaas is de module voor 2.0 niet gratis. Als je bij CC alleen de module kan aanschaffen en dat ze verder geen kosten vragen lijkt me ook wel wat, natuurlijk heb je dan wel de transactie kosten van de bank.
Het moet natuurlijk niet zo zijn als je artikelen hebt voor een paar euro dat je meer aan transactie kosten kwijt bent
ratar
Bedankt voor jullie berichten.....
Om eerlijk te zijn zie ik het niet meer zitten, er zijn zoveel verschillende optie's. Een duur abbo zit niemand op te wachten.
Mollie leek me een goede oplossing omdat deze alleen een vergoeding per transactie vraagt, helaas is de module voor 2.0 niet gratis. Als je bij CC alleen de module kan aanschaffen en dat ze verder geen kosten vragen lijkt me ook wel wat, natuurlijk heb je dan wel de transactie kosten van de bank.
Het moet natuurlijk niet zo zijn als je artikelen hebt voor een paar euro dat je meer aan transactie kosten kwijt bent
ratar
- Ratar
-
Kosten Ideal?
31 okt 2012 19:57
Kosten per transactie heb je altijd. Meestal geldt: hoe hoger je volume hoe lager je transactiekosten.
Betekent dit dat dit draadje dicht kan?Om eerlijk te zijn zie ik het niet meer zitten
- Peter
- Algemeen Moderator
Kosten Ideal?
31 okt 2012 21:14Het moet natuurlijk niet zo zijn als je artikelen hebt voor een paar euro dat je meer aan transactie kosten kwijt bent
Gewoon je businessplan maken en je break-even berekenen. Dat is toch een hele normale discipline voor een ondernemer mag ik aannemen. Waarom wil je anders een webshop? opportunisme?
Daarom....je huiswerk goed doen dus.
- Otto
- Bezoeker
Kosten Ideal?
01 nov 2012 10:36Gewoon je businessplan maken en je break-even berekenen. Dat is toch een hele normale discipline voor een ondernemer mag ik aannemen. Waarom wil je anders een webshop? opportunisme?
Misschien dat men er hobby matig mee bezig is?? En inzicht wil hebben in de kosten....dat is toch niet vreemd!!
ratar
- Ratar
-
Kosten Ideal?
01 nov 2012 10:47
Hoi Peter,
Ik ben eruit...
Bedankt allen voor je jullie antwoorden!!
sluiten maar
Ik ben eruit...
Bedankt allen voor je jullie antwoorden!!
sluiten maar
- Ratar
-
- Otto
- Bezoeker
Kosten Ideal?
01 nov 2012 11:24
Hoi Otto,
Ik zeg toch ook niet dat het voor mij is.....Het is een vraag van een klant van mij en aangezien ik nog weinig weet mbt webwinkels wil ik hem goed kunnen informeren naar de diverse mogelijkheden....
En daar ben ik nu mee bezig.....
ratar
Ik zeg toch ook niet dat het voor mij is.....Het is een vraag van een klant van mij en aangezien ik nog weinig weet mbt webwinkels wil ik hem goed kunnen informeren naar de diverse mogelijkheden....
Daarom....je huiswerk goed doen dus.
En daar ben ik nu mee bezig.....
ratar
- Ratar
-
Kosten Ideal?
01 nov 2012 11:37
Hoi Ratar,
Ik heb het idee, dat wij je huiswerk doen en dat jij je uren schrijft.
Misschien zie ik het verkeerd, het is maar een gevoel.
Ik heb het idee, dat wij je huiswerk doen en dat jij je uren schrijft.
Misschien zie ik het verkeerd, het is maar een gevoel.
- Otto
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.876 seconden