Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

aanvinken algemene voorwaarden uit

07 nov 2012 18:03
Men hoeft geen algemene voorwaarden te accepteren bij uitchecken. Maar ik krijg dat vakje niet weg. Ik heb al wel geprobeerd om het in mijn css weg te krijgen, en dat lukte ook, maar dan krijg ik de melding dat de klant de algemene voorwaarden moet accepteren. Ik heb al wel uitgevinkt bij "afrekenen" dat de algemenen voorwaarden bij elke bestelling geaccepteerd moeten worden. Wat moet ik nog meer doen?
  • jecrvali
  • jecrvali's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

07 nov 2012 22:16 - 07 nov 2012 22:16
Zoek onder Configuratie in Klantvelden naar "agreed" en wijzig dit van verplicht (groene vink) naar niet verplicht (rode punt).
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

08 nov 2012 09:50
Dat heb ik al eens geprobeerd, maar er staat een slotje voor en ik kan dit niet veranderen.
Ik heb ook slotjes staan bij username, name, password, password 2 en e-mail.

Ik wil username ook verwijderen, maar dit lukt dus ook niet.

Enig idee hoe ik de slotjes wegkrijg?
  • jecrvali

08 nov 2012 10:31
De slotjes krijg je als je het onderdeel niet door OPSLAAN hebt gesloten maar bijvoorbeeld de browser TERUG pijl gebruikt of de browser sluit o.i.d. Het kan ook zijn dat iemand anders (andere gebruiker) ermee bezig is.

Normaal kan je via Onderhoud > Algemene Checkin de slotjes erf halen (mits je voldoende rechten hebt om dit te doen = SuperUser).
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

08 nov 2012 10:45
Als ik op het slotje ga staan, zie ik de tekst: Gebruikersveld uit de Joomla kern. Ik heb het via onderhoud geprobeerd, maar dat lukt niet. Ik heb nu via PHPMyadmin de algemene voorwaarden weggekregen, de getoonde naam lukt me niet. Daar heb ik nu maar de tekst "Naam" van gemaakt. Staat wat mooier vind ik.
  • jecrvali

08 nov 2012 11:00
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
groetjes,
Anne
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.678 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie