Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Omnikassa terugkoppeling naar Virtuemart
19 nov 2012 10:54
Voor de club zijn we aan het onderzoeken of we Omnikassa gaan gebruiken in combintaie met Virtuemart.
Mijn vraag; krijg ik dan ook een terugkoppeling in Virtuemart dat er is betaald ? (confirmed)
Groet, Pannemanski
Mijn vraag; krijg ik dan ook een terugkoppeling in Virtuemart dat er is betaald ? (confirmed)
Groet, Pannemanski
- Pannemanski
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
19 nov 2012 22:41
Dit zegt de Rabobank over
Omnikassa
Omnikassa is dus een soort van Online Kassa.
Omnikassa is dus een soort van Online Kassa.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
19 nov 2012 23:06
Hm, nou , er staat niet dat er een directe terugkoppeling middels een plugin naar de websoftware (Virtuemart) is.
Ik heb nu alles van de Rabobank gelezen, het staat er gewoon niet.
Bij telefonisch kontakt kunnen ze hieriop geen antwoord geven, en per email lukt het de rabobank ook niet.
Ik ga er nog maar eens op broeden
Groet, Pannemanski
Ik heb nu alles van de Rabobank gelezen, het staat er gewoon niet.
Bij telefonisch kontakt kunnen ze hieriop geen antwoord geven, en per email lukt het de rabobank ook niet.
Ik ga er nog maar eens op broeden
Groet, Pannemanski
- Pannemanski
- Bekend met Joomla!NL
19 nov 2012 23:19
Als je bereid bent om naar iDEAL Professional van de Rabobank te kijken dan kan de terugkoppeling wel
Alleen de implementatie is wt ingewikkelder...
www.ideal-checkout.nl/ideal-via-rabobank.html
Alleen de implementatie is wt ingewikkelder...
www.ideal-checkout.nl/ideal-via-rabobank.html
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
20 nov 2012 06:39
Hangt van de centjes af ik g akijken, dank voor de reactie
Groet, Pannemanski
Groet, Pannemanski
- Pannemanski
- Bekend met Joomla!NL
20 nov 2012 10:42
Misschien dat het handiger is om de vraag bij de extensie aanbieders neer te leggen.
Optie 1.
Optie 2
Zij zullen je vragen over de systeem afhandeling ook kunnen beantwoorden.
Zelf maak ik op dit moment tot volle tevredenheid gebruik van Optie 1 in combinatie met Rabobank Professional.
Optie 1.
Optie 2
Zij zullen je vragen over de systeem afhandeling ook kunnen beantwoorden.
Zelf maak ik op dit moment tot volle tevredenheid gebruik van Optie 1 in combinatie met Rabobank Professional.
- Otto
- Bezoeker
20 nov 2012 12:38
Dank voor de reactie, ik heb de vraag uitgezet bij 'ideal-checkout'
Groet, Pannemanski
Groet, Pannemanski
- Pannemanski
- Bekend met Joomla!NL
05 jan 2013 12:18
Ja, Rabo OmniKassa ondersteunt automatische terugkoppeling van de order status naar de webwinkel. Het script waarmee je OmiKassa implementeert moet dit wel ondersteunen natuurlijk. ccOmniKassa doet dat bijvoorbeeld
www.chillcreations.com/joomla-extensions...orm-ideal-for-joomla
www.chillcreations.com/joomla-extensions...orm-ideal-for-joomla
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
- David-Andrew
- Bekend met Joomla!NL
05 jan 2013 14:59
Geachte,
Dank voor Uw antwoord.
Omdat het nogal een tijd duurde voordat ik uitsluitsel had omtrent dit onderwerp, hebben we besloten dat we met een andere bank verder gaan, waar eerder zeker was dat die terugkoppeling er is. Het is jammer dat de Rabo hier zelf geen uitsluitsel over kon geven, bovendien wisten een aantal andere partijen het ook niet zeker.
Aangezien de Rabo iets heeft met een rekeningpakker voor een vereniging leek het onse een goede optie, want dan konden we de rest van de financiën ook daar naar toe overhevelen (mits het totaalpakket goed is). Helaas, de betalingspakketten zullen wel goed zijn, de kennis, voorlichting en direkt beschikbare info m.b.t. Joomla is ronduit slecht te noemen.
Om kort te gaan, het duurde te lang, en het besluit is genomen om met een andere bank verder te gaan. Over een jaar of twee zien we weer.
Groet, Pannemanski
Dank voor Uw antwoord.
Omdat het nogal een tijd duurde voordat ik uitsluitsel had omtrent dit onderwerp, hebben we besloten dat we met een andere bank verder gaan, waar eerder zeker was dat die terugkoppeling er is. Het is jammer dat de Rabo hier zelf geen uitsluitsel over kon geven, bovendien wisten een aantal andere partijen het ook niet zeker.
Aangezien de Rabo iets heeft met een rekeningpakker voor een vereniging leek het onse een goede optie, want dan konden we de rest van de financiën ook daar naar toe overhevelen (mits het totaalpakket goed is). Helaas, de betalingspakketten zullen wel goed zijn, de kennis, voorlichting en direkt beschikbare info m.b.t. Joomla is ronduit slecht te noemen.
Om kort te gaan, het duurde te lang, en het besluit is genomen om met een andere bank verder te gaan. Over een jaar of twee zien we weer.
Groet, Pannemanski
- Pannemanski
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.781 seconden