Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Verkoper krijgt geen mail binnen!

24 nov 2012 16:17
Joomla 2.5.8
VirtueMart 2.0.14
www.acpc.nl/winkel

Goedendag,

Ik zit weer is met een probleem. als een nieuwe klant zich registreert krijgt die daar keurig een mailtje van, maar de verkoper krijgt geen mail. Als die klant dan vervolgens een order plaatst krijgt geen van 2en daar mail van maar de order is wel geplaatst. Ik heb op mn website ook een contactformulier van Foxcontact en dat werkt gewoon prima zoals het hoort. kan iemand mij misschien helpen? zit hier al uren en dagen mee te worstelen en kom er niet uit. k heb al 3 keer het forum doorgespit en daar kon ik niks vinden wat mij kon helpen.
Gasten brengen vreugde aan, is t niet bij t komen dan wel bij t gaan!
  • Baz88
  • Baz88's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

24 nov 2012 16:37
inmiddels voor elkaar dat de verkoper bij registratie wel een mailtje krijgt. stond niet goed ingesteld bij gebruikersbeheer. zit nog wel met het probleem van de orders die niet verzonden worden

P.S. Sorry voor t 2e bericht maar kon niet editen
Gasten brengen vreugde aan, is t niet bij t komen dan wel bij t gaan!
  • Baz88
  • Baz88's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.663 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie