Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
virtuemart btw
virtuemart btw
30 nov 2012 15:29
Ik heb virtuemart geinstalleerd voor joomla2.5
in de vorige versie kon ik btw-tarieven ingeven, maar nu vind ik niet hoe ik dat moet invoegen, kan er mij iemand op weg helpen.
Bij het aanpassen van mijn valuta krijg ik telkens een foutmelding - dat het bestand niet schrijfbaar zou zijn. Maar heb nu al van alles uitgetest en zelfs al de rechten op 777 geplaatst, steeds blijft het niet aan te passen.
de foutmelding bij de valuta heb ik als bijlage toegevoegd.
bedankt aan iedereen ....
in de vorige versie kon ik btw-tarieven ingeven, maar nu vind ik niet hoe ik dat moet invoegen, kan er mij iemand op weg helpen.
Bij het aanpassen van mijn valuta krijg ik telkens een foutmelding - dat het bestand niet schrijfbaar zou zijn. Maar heb nu al van alles uitgetest en zelfs al de rechten op 777 geplaatst, steeds blijft het niet aan te passen.
de foutmelding bij de valuta heb ik als bijlage toegevoegd.
bedankt aan iedereen ....
- cb
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
virtuemart btw
30 nov 2012 17:21
Welke VM versie? Heb je ook de laatste taalbestanden geinstalleerd? Lijkt me niet omdat ik veel onvertaalde strings zie.
Meeste foutmeldingen duiden er volgens mij op dat je niet alle vereiste velden bij de verkoper hebt ingevuld.
Meeste foutmeldingen duiden er volgens mij op dat je niet alle vereiste velden bij de verkoper hebt ingevuld.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
virtuemart btw
30 nov 2012 17:49 - 30 nov 2012 17:51
versie 2.0.14 en ik heb alle taalbestanden toegevoegd (dacht ik toch). Bij verkoper kon ik niets opgegeven, daar zat net het probleem - de gegevens kunnen niet worden bewaard. Ik vind het heel erg omslachtig, was net goed op weg met de vorige versie en nu dit terug.
Vind ook niet terug hoe ik een korting kan opgeven.
dus wat zou ik nog graag weten:
hoe kan ik een korting opgeven,
hoe moet ik mijn pagina beschrijfbaar maken met de verkoper
hoe krijg ik verschillende artikelen naast elkaar, want ik heb er 2 ingevoerd en ik kan maar 1 terugvinden
bedankt !!!
Vind ook niet terug hoe ik een korting kan opgeven.
dus wat zou ik nog graag weten:
hoe kan ik een korting opgeven,
hoe moet ik mijn pagina beschrijfbaar maken met de verkoper
hoe krijg ik verschillende artikelen naast elkaar, want ik heb er 2 ingevoerd en ik kan maar 1 terugvinden
bedankt !!!
- cb
-
virtuemart btw
30 nov 2012 18:12
ondertussen al iets gevonden: de pagina beschrijfbaar maken met de verkoper is ok - ik had het 2e tabblad overgeslagen.
- cb
-
virtuemart btw
30 nov 2012 18:22
Graag 1 vraag per topic, zou houden we het forum overzichtelijk. Ik denk dat een groot deel van je vragen
hier
wel beantwoord worden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.722 seconden