Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
bestellen via mail
bestellen via mail
20 dec 2012 14:43
Hallo ik ben hier nieuw en heb een vraag, ik heb joomla 2.5.8 en vm 2.0.2
nu zou ik de klanten die graag iets willen bestellen bij mij niet moeten laten betalen maar dat de orderbevestiging word verzonden naar de klant met daarop volgend de faktuur.We willen dus geen kassa maar wel een winkelwagen waar ze de producten in kunnen doen en zo aan het einde kunnen zien wat en voor hoeveel ze besteld hebben. Heel verhaal maar is hier iets voor?
groeten Belinda
nu zou ik de klanten die graag iets willen bestellen bij mij niet moeten laten betalen maar dat de orderbevestiging word verzonden naar de klant met daarop volgend de faktuur.We willen dus geen kassa maar wel een winkelwagen waar ze de producten in kunnen doen en zo aan het einde kunnen zien wat en voor hoeveel ze besteld hebben. Heel verhaal maar is hier iets voor?
groeten Belinda
- valetta
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
bestellen via mail
20 dec 2012 17:57
Hallo Belinda,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Allereerst moet je je VM updaten. De laatste versie is 2.0.14!
Uit je vraag meen ik te begrijpen dat ze wel ergens ooit moeten betalen? Je zou dan bij betaalmethode "contant" aan kunnen maken bijvoorbeeld. Dan werkt het hele VM systeem zoals het moet.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Allereerst moet je je VM updaten. De laatste versie is 2.0.14!
Uit je vraag meen ik te begrijpen dat ze wel ergens ooit moeten betalen? Je zou dan bij betaalmethode "contant" aan kunnen maken bijvoorbeeld. Dan werkt het hele VM systeem zoals het moet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
bestellen via mail
20 dec 2012 18:16
Zal het ff anders zeggen, ik ben een klant en voeg 3 artikelen in mijn winkelwagen, dan ga ik naar bestellen en dan moet er als het goed is een mail naar belinda toe gaan van de bestelde artikelen.
- valetta
- Joomla!NL ontdekker
bestellen via mail
20 dec 2012 18:20
Als je via VM bestelt gaat er altijd een mail naar winkeleigenaar en naar de klant. Dus ik begrijp je vraag even niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- valetta
- Joomla!NL ontdekker
bestellen via mail
05 jan 2013 12:10
Dat kan! Dan maak je een "standaard" betaalmethode aan die je bijvoorbeeld "op rekening" of "op factuur" ofzo noemt. Men krijgt dan van VM een bestelling in de mail. Met bijvoorbeeld ccVAOM kan je daarna een (automatisch of handmatig) een officiele factuur sturen (die je helemaal kan aanpassen aan je wensen) met de betaal instructies.
www.chillcreations.com/joomla-extensions...tuemart-pdf-invoices
www.chillcreations.com/joomla-extensions...tuemart-pdf-invoices
iDEAL voor Virtuemart 3
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
www.joomlavirtuemartideal.nl/ideal-compo...-virtuemart-hikashop
Tevens iDEAL voor oudere Virtuemart versies, RSForm Pro en HikaShop en meer!
KVK: 27284950
- David-Andrew
- Bekend met Joomla!NL
bestellen via mail
09 jan 2013 17:36
Hallo, sorry voor de late reactie, ik krijg nu deze melding:
Warning: Missing argument 3 for plgVmPaymentStandard::plgVmOnCheckAutomaticSelectedPayment() line 341
Warning: Missing argument 3 for plgVMPaymentPayzen::plgVmOnCheckAutomaticSelectedPayment() line 732
Warning: Missing argument 3 for plgVmpaymentAuthorizenet::plgVmOnCheckAutomaticSelectedPayment() line 1046
Warning: Missing argument 3 for plgVmPaymentPaypal::plgVmOnCheckAutomaticSelectedPayment() line 1043
Fatal error: Call to undefined method CurrencyDisplay::getCurrencyDisplay() line 1026
Weet ff niet wat hier mis gaat.
Warning: Missing argument 3 for plgVmPaymentStandard::plgVmOnCheckAutomaticSelectedPayment() line 341
Warning: Missing argument 3 for plgVMPaymentPayzen::plgVmOnCheckAutomaticSelectedPayment() line 732
Warning: Missing argument 3 for plgVmpaymentAuthorizenet::plgVmOnCheckAutomaticSelectedPayment() line 1046
Warning: Missing argument 3 for plgVmPaymentPaypal::plgVmOnCheckAutomaticSelectedPayment() line 1043
Fatal error: Call to undefined method CurrencyDisplay::getCurrencyDisplay() line 1026
Weet ff niet wat hier mis gaat.
- valetta
- Joomla!NL ontdekker
bestellen via mail
10 jan 2013 09:44
Weet zo niet waar die meldingen vandaan zouden kunnen komen. Heb je de laatste versie van VM en de laatste versie van VM-AIO?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
bestellen via mail
10 jan 2013 09:48
Geïnstalleerde versie 2.0.14
Nieuwste versie 2.0.18a
Datum laatste release 2013-01-08
Joomla! 2.5.8
Nieuwste versie 2.0.18a
Datum laatste release 2013-01-08
Joomla! 2.5.8
- valetta
- Joomla!NL ontdekker
bestellen via mail
10 jan 2013 10:14
Probeer eens of het helpt als je VM 2.0.18 en de bijbehorende VM aio nog eens handmatig installeert via extensiebeheer.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
bestellen via mail
10 jan 2013 11:09
Ik ga dit niet zelf doen ben bang dat er van alles mis gaat. Dit word dan vannavond.
- valetta
- Joomla!NL ontdekker
bestellen via mail
05 feb 2013 18:28 - 19 feb 2013 19:18
Hallo, nog niks wijzer geworden, krijg steeds de melding
Volgens mij kun je wel bestellen zonder te betalen maar ik weet niet hoe.
Edit Juliank92: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
Volgens mij kun je wel bestellen zonder te betalen maar ik weet niet hoe.
Edit Juliank92: Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels .
- valetta
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.746 seconden