Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Verzendkosten per product
18 feb 2013 16:00
Hoi allemaal,
Ik ben voor school opdracht een website met een eigen product aan het opzetten.
Nou werk ik met joomle 2.5 en vm 2.0.18.
Ik wil verzendkosten per product hebben.
Ik krijg alleen per order en niet per product.
Wie kan mij helpen?
Groeten en alvast bedankt, Tom
Ik ben voor school opdracht een website met een eigen product aan het opzetten.
Nou werk ik met joomle 2.5 en vm 2.0.18.
Ik wil verzendkosten per product hebben.
Ik krijg alleen per order en niet per product.
Wie kan mij helpen?
Groeten en alvast bedankt, Tom
- Grasbakkie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
18 feb 2013 17:16
Hallo Tom,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Misschien dat je hier iets aan hebt? Je "misbruikt" dan eigenlijk de verpakkingskosten voor dat doel.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Misschien dat je hier iets aan hebt? Je "misbruikt" dan eigenlijk de verpakkingskosten voor dat doel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 feb 2013 09:40
Bedankt, ik ga het eens proberen, is de eerste keer dat ik uberhaupt een site maak dus ik faal redelijk hard daarin.
Maar misbruik is het niet, als je iets per post verstuurd en per pakje moet je een x bedrag betalen, wil je dat in grote lijnen terug van de klant.
Maar misbruik is het niet, als je iets per post verstuurd en per pakje moet je een x bedrag betalen, wil je dat in grote lijnen terug van de klant.
- Grasbakkie
- Nieuw op Joomla!NL
19 feb 2013 09:51
Bedoel ook het misbruiken van een veld dat eigenlijk ergens anders voor bedoeld is
We hebben het allemaal moeten leren met vallen en opstaan. Maar om ervoor te zorgen dat je niet te hard valt: maak tussentijds regelmatig een backup!is de eerste keer dat ik uberhaupt een site maak dus ik faal redelijk hard daarin.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
19 feb 2013 10:13
Ik heb het geprobeerd via die link die je stuurde,
Het werkte niet en die extensions kosten dik geld.
Heb je nog andere tips/ideeën?
Bedankt
Het werkte niet en die extensions kosten dik geld.
Heb je nog andere tips/ideeën?
Bedankt
- Grasbakkie
- Nieuw op Joomla!NL
19 feb 2013 11:07
Deze
misschien?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
19 feb 2013 15:23
heb de plugin geinstaleerd.
Vul de informatie in voor de shipment method. sla hem op. op de site werkt hij dan.
Dan ga ik de gegevens invullen bij configuration. sla hem op en hij is weer weg op de site.
Hoe kan dat of wat doe ik fout?
Vul de informatie in voor de shipment method. sla hem op. op de site werkt hij dan.
Dan ga ik de gegevens invullen bij configuration. sla hem op en hij is weer weg op de site.
Hoe kan dat of wat doe ik fout?
- Grasbakkie
- Nieuw op Joomla!NL
19 feb 2013 15:52
Ik weet niet wat je fout doet.
Ga naar verzendmethode, kies pro-ship plugin, sla op, vul configuratie in en het zou moeten werken.
Ga naar verzendmethode, kies pro-ship plugin, sla op, vul configuratie in en het zou moeten werken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
19 feb 2013 16:31
Gevonden, moest de taal niet instellen. waarom, geen flauw idee. maar het werkt nu.
Kan ik jouw met nog een vraag lastig vallen.
Ik heb betaal methode standaard gedaan omdat ik nog aan het wachten ben op mijn ideal account.
Nu krijgen de mensen automatisch een factuur gestuurd via de mail, kan ik die factuur veranderen?
Kan ik jouw met nog een vraag lastig vallen.
Ik heb betaal methode standaard gedaan omdat ik nog aan het wachten ben op mijn ideal account.
Nu krijgen de mensen automatisch een factuur gestuurd via de mail, kan ik die factuur veranderen?
- Grasbakkie
- Nieuw op Joomla!NL
19 feb 2013 17:25
Graag een nieuwe vraag hiervoor aanmaken. Zo houden we het forum overzichtelijk en heb je ook meer kans op antwoord. Aangezien je oorspronkelijke vraag beantwoord is, sluit ik dit draadje.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.676 seconden