Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Link winkelwagentje aanpassen / bestellen lukt niet overal
02 apr 2013 15:30 - 02 apr 2013 15:34
Beste,
Weet iemand waar ik het bestand kan vinden om de link naar winkelwagentje aan te passen, kom er zelf niet uit
( in de bijlage kun je zien welke ik bedoel, ik geloof dat dat minicart heet)
probleem is dat hij naar https linkt in plaats van http
En er is nog een probleem, bestellen werkt niet in iedere webbrowser, bij mijzelf onder ubuntu linux in firefox werkt het prima, in chromium niet, en onder windows zijn ook verschillende resultaten bij verschillende mensen, ik snap er niets van
Website is minifig.eu let aub nog niet op de artikelen en prijzen ed, dat moet allemaal nog komen, maar wil graag eerst dat alles werkt.
Alvast bedankt,
Piet.
Weet iemand waar ik het bestand kan vinden om de link naar winkelwagentje aan te passen, kom er zelf niet uit
( in de bijlage kun je zien welke ik bedoel, ik geloof dat dat minicart heet)
probleem is dat hij naar https linkt in plaats van http
En er is nog een probleem, bestellen werkt niet in iedere webbrowser, bij mijzelf onder ubuntu linux in firefox werkt het prima, in chromium niet, en onder windows zijn ook verschillende resultaten bij verschillende mensen, ik snap er niets van
Website is minifig.eu let aub nog niet op de artikelen en prijzen ed, dat moet allemaal nog komen, maar wil graag eerst dat alles werkt.
Alvast bedankt,
Piet.
- Piet91
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
02 apr 2013 16:05
Link heb ik al gevonden, moest SSL uitschakelen
Maar probleem met dat bestellen niet overal werkt blijft dus
Maar probleem met dat bestellen niet overal werkt blijft dus
- Piet91
- Nieuw op Joomla!NL
02 apr 2013 18:41
Er is een probleem met het laden van jquery, maar ik weet nog niet of dat door VM of door je template veroorzaakt wordt. Kijk eens of het wel werkt met een standaard template, want ik vermoed wel dat het iets met je template te maken heeft.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 apr 2013 18:57 - 02 apr 2013 19:04
Hallo Astrid,
Ik had dat er misschien bij moeten zeggen, maar ik heb het al geprobeerd door alles op beez-20 te zetten, ik heb in vm die vinkjes bij Activeer CSS stijlen en Java scripts allemaal al een keer uit en aangevinkt, en in algemene instellingen van joomla ook een en ander aan en uitgezet, en modules/plug-ins geprobeerd, maar maakt allemaal niet uit.
Ik vind het ook zo raar dat het bij de een wel werkt en de ander niet, zelf mensen met windows en internet explorer, zijn er waar het wel en niet werkt
Ik heb wel vrij kort na heb starten met de website een update gehad naar vm 2.0.20b gehad, en heb het idee dat het daarmee te maken heeft, maar weet het niet zeker omdat de site toen nog bijna niets voorstelde en ik weet niet zeker of ik toen het bestellen al ergens anders dan op mijn eigen systeem heb getest
Ik had dat er misschien bij moeten zeggen, maar ik heb het al geprobeerd door alles op beez-20 te zetten, ik heb in vm die vinkjes bij Activeer CSS stijlen en Java scripts allemaal al een keer uit en aangevinkt, en in algemene instellingen van joomla ook een en ander aan en uitgezet, en modules/plug-ins geprobeerd, maar maakt allemaal niet uit.
Ik vind het ook zo raar dat het bij de een wel werkt en de ander niet, zelf mensen met windows en internet explorer, zijn er waar het wel en niet werkt
Ik heb wel vrij kort na heb starten met de website een update gehad naar vm 2.0.20b gehad, en heb het idee dat het daarmee te maken heeft, maar weet het niet zeker omdat de site toen nog bijna niets voorstelde en ik weet niet zeker of ik toen het bestellen al ergens anders dan op mijn eigen systeem heb getest
- Piet91
- Nieuw op Joomla!NL
02 apr 2013 19:18
Is geen fout in 2.0.20b. Die heb ik ook met diverse templates. Was screenshot vergeten zie ik.
Misschien dat een ander lid hier nog een oplossingsrichting in kan vinden.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Misschien dat een ander lid hier nog een oplossingsrichting in kan vinden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
02 apr 2013 20:11
Hallo Astrid,
Hoe krijg je die foutmeldingen?
Ik had net het heldere idee om alle plugins tegelijk aan te zetten, en nu werkt de site bij mij zowel in firefox als in chrome goed, ik ga nog even kijken of ik er nu achter kom welke plugin het was, gelukkig heb ik printscreens gemaakt van welke eerst aan en uit stonden, dus ga vanavond die lijst af, en laat het nog horen hier als ik het weet.
Hoe krijg je die foutmeldingen?
Ik had net het heldere idee om alle plugins tegelijk aan te zetten, en nu werkt de site bij mij zowel in firefox als in chrome goed, ik ga nog even kijken of ik er nu achter kom welke plugin het was, gelukkig heb ik printscreens gemaakt van welke eerst aan en uit stonden, dus ga vanavond die lijst af, en laat het nog horen hier als ik het weet.
- Piet91
- Nieuw op Joomla!NL
02 apr 2013 20:16
Oh, ik kom er nu net achter dat nu het wel werkt, maar de winkelwagen zelf(de grote versie) leeg is, maar dat ligt dan hopelijk aan een plugin die nu aan staat en die weer uit kan, hopelijk.
- Piet91
- Nieuw op Joomla!NL
03 apr 2013 15:21
Plugins uitgezet waarna de winkel wagen het weer deed, maar nog niet goed gegevens opsloeg en verzendmethodes weergaf:
Authenticatie - LDAP
Inhoud - Slim zoeken
Inhoud - Code Highlighter (GeSHi)
En na het uitzetten van deze worden nu ook de verzendmethodes goed weergegeven:
Systeem - Highlight
Systeem - SEF
Systeem - Cache
Gebruiker - Profiel
Authenticatie - LDAP
Inhoud - Slim zoeken
Inhoud - Code Highlighter (GeSHi)
En na het uitzetten van deze worden nu ook de verzendmethodes goed weergegeven:
Systeem - Highlight
Systeem - SEF
Systeem - Cache
Gebruiker - Profiel
- Piet91
- Nieuw op Joomla!NL
04 apr 2013 09:05
Ik neem aan dat je probleem dus opgelost is? Graag even aangeven of dat het geval is. Je kunt dan zelf ook het draadje sluiten door op de knop "opgelost" te klikken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.769 seconden