Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Winkelwagen werkt niet in Firefox!
Winkelwagen werkt niet in Firefox!
27 apr 2013 19:47
Hoi, ik ben bezig een webwinkel te maken met vm. De nieuwste vm geüpload, geïnstalleerd. Mooi de lay-out opgemaakt en werkt als een tierelier. Dat wil zeggen, in chrome, ie9, ie8, safari, eigenlijk overal behalve in Firefox. Ik heb het hele forum al doorgespit maar kan hier niets over vinden. Het probleem in Firefox is dat ik geen producten kan toevoegen in het winkelmandje. De pop-up verschijnt en geeft aan dat het product is toegevoegd maar het mandje blijft leeg. Wanneer je klikt op verder winkelen kom ik op de startpagina dit maal zonder sidemenu (categorieën). Als ik een artikel toevoeg en klik, in de pop-up, op bestellen is de winkelwagen helemaal leeg. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Het vreemde is dat dit alleen in Firefox is. (meestal is het andersom)
Ik gebruik Joomla 2.5.6 en VM 2.0.20b
Hoop zo dat iemand kan helpen, ben er al ruim een week mee bezig. Heb de standaard zaken al gedaan, cache geleegd, opnieuw geïnstalleerd, database gerepareerd, jquery uitgeschakeld van andere componenten, maar niets heeft geholpen.
Ik gebruik Joomla 2.5.6 en VM 2.0.20b
Hoop zo dat iemand kan helpen, ben er al ruim een week mee bezig. Heb de standaard zaken al gedaan, cache geleegd, opnieuw geïnstalleerd, database gerepareerd, jquery uitgeschakeld van andere componenten, maar niets heeft geholpen.
- sieb
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
27 apr 2013 19:59
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Misschien helpt het als je eerst joomla gaat updaten naar versie 2.5.11 dit zo wie zo voor de veiligheid van je site.
Misschien is het euvel dan ook opgelost.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Misschien helpt het als je eerst joomla gaat updaten naar versie 2.5.11 dit zo wie zo voor de veiligheid van je site.
Misschien is het euvel dan ook opgelost.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
28 apr 2013 00:44 - 28 apr 2013 00:44
Joomla geupdate naar 2.5.11 maar nog steeds hetzelfde. Vind 't zo raar dat het alleen in firefox is... Iemand een ander idee? PLEASE!!!!
linkje naar de site: www.praktijk-deregenboog.nl/index.php/en/winkel1
linkje naar de site: www.praktijk-deregenboog.nl/index.php/en/winkel1
- sieb
- Nieuw op Joomla!NL
28 apr 2013 08:47
Ik heb hier zojuist twee producten op je site geselecteerd (met Firefox) en die verschijnen keurig linksboven in het winkelmandje.
Misschien is het een lokaal probleem op jouw PC.
Probeer eens de browsergeschiedenis van Firefox te legen.
Misschien is het een lokaal probleem op jouw PC.
Probeer eens de browsergeschiedenis van Firefox te legen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
28 apr 2013 10:12
Tjee, wat voel ik me nu stom! Had natuurlijk regelmatig de browsergeschiedenis geleegd maar probleem bleef. Pas nu WoodyF4u aangeeft dat hij wel werkt en dit dus een lokaal probleem kan zijn ben ik er anders naar gaan zoeken. Bleek dus dat mijn web developer toolbar nog ingeschakeld stond Deze uitgezet en hij werkt prima, ook op mijn pc. Dank jullie wel voor het meedenken!
- sieb
- Nieuw op Joomla!NL
28 apr 2013 10:29
Mooi. Goed dat je de oplossing hebt gevonden.
Succes met je website.
Succes met je website.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.732 seconden