Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

Configuratie invoice template ccVAOM

03 mei 2013 12:49
Hallo,

Ik heb het component ccVAOm geinstalleerd en jammer genoeg heb ik te laat gemerkt dat de factuurberekening niet klopt! Zie bijlage Factuurberekening_foutief.jpg

Als ik naar de order binnen Virtuemart zelf kijk, ziet deze er mooi uit (zie bijlage). Dit is de correcte manier hoe een factuur opgesteld moet worden.

Binnen ccVAOM krijg ik dit echter niet ingesteld:
  1. Het {order_subtotal} veld is het totaalbedrag van de producten ZONDER BTW. Aangezien deze in de template mooi onder de "Totaal" kolom (prijzen INCLUSIEF BTW) staat is het niet logisch dat er dan plots een bedrag staat dat niet overeenkomt met de som van bedragen die er net boven staan.
  2. De kost die bijgerekend wordt bij de betaalmethode die gekozen wordt kan ik niet laten zien, waardoor er een bedrag bij de factuur komt dat nergens te bespeuren valt..

Kortom kan iemand me helpen mijn ccVAOM template goed in te stellen zoals je kan zien in Orderberekening_Binnen_Virtuemart_Zelf.jpg

Alvast bedankt
  • Logickske
  • Logickske's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

03 mei 2013 13:16
Hoi Logickske,

Dit is een commercieel component dat heel goed ondersteund wordt.
Heb je al een ticket uitgezet bij Chill Creations?
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

03 mei 2013 13:35
Ja ik heb reeds een ticket aangemaakt, maar het ik heb een aantal bestellingen die snel de deur uit moeten en wil dus snel een oplossing voor het probleem..
  • Logickske
  • Logickske's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.642 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie