Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

BTW berekening

BTW berekening

22 mei 2013 21:33
Hallo,

Onlangs heb ik voor Joomla/Virtuemart een module laten programmeren waarmee klanten zelf hun stukje kunst kunnen samenstellen. In de back-end van Joomla is er een aparte module daarvoor aangemaakt waarmee dan ook een prijs wordt berekend die de klant meteen krijgt te zien. In deze module geef je direct de prijs aan die de klant te zien krijgt en uiteindelijk moet betalen. Al deze producten komen vervolgens in dezelfde categorie in Virtuemart.

Het probleem wat ik heb is dat ik niet weet hoe ik op de orders en facturen nu deze BTW (alleen voor deze categorie) kan weergeven. Bij alle andere producten die ik heb, gewoon via VM werkt de BTW berekening via de normale manier prima.

Is het mogelijk om de BTW terug te berekenen zodat het wel op de orders en facturen weergegeven wordt?

Joomla 2.5.7
Virtuemart 2.0
  • Rogero83
  • Rogero83's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

BTW berekening

23 mei 2013 09:05
Hallo Rogero83,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je gebruikt een verouderde Joomla versie, dus ik raad je dringend aan om te updaten.
Voor wat betreft je BTW-vraag kan ik alleen maar een gokje wagen. Ik denk aan een regel BTW per factuur die je dan alleen toewijst aan de betreffende categorie, maar weet niet zeker of dit gaat werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

BTW berekening

23 mei 2013 11:50
Hoi Astrid, bedankt voor je berichtje. Ik ga zo snel mogelijk updaten.

Zelf zat ik ook al aan een btw regel alleen voor deze categorie te denken en ik heb er ook al een aantal uitgeprobeerd alleen ik kan de juiste niet vinden.
  • Rogero83
  • Rogero83's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.675 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie