Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Logo's toevoegen
Logo's toevoegen
09 aug 2013 15:45
Ik heb een webwinkeltje
voor mijn vriendin gemaakt. Nu wil ik een logo toevoegen voor Postnl en paypal. Hoe kan ik dat doen ????????
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Logo's toevoegen
09 aug 2013 15:58
Waar wil je dat toevoegen? Bij de verzend- en betaalmethode kan je in ieder geval een afbeelding uploaden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Logo's toevoegen
09 aug 2013 16:10
Bij verzenden en bij betaling. Bij verzenden als ik bij logo op selecteer enkele opties klik krijg ik niets en bij betaalmethodes krijg ik payzen.jpg en systempay.jpg.
Moet ik de afbeeldingen in een bepaalde map zetten ????? want kan niet uploaden volgens mij
Moet ik de afbeeldingen in een bepaalde map zetten ????? want kan niet uploaden volgens mij
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Logo's toevoegen
09 aug 2013 17:06
Klopt.
Hier
staat een uitgebreide instructie (Engels).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.645 seconden