Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Paypal plugins werkt niet

Paypal plugins werkt niet

17 nov 2013 13:50
Geachte Mensen, mijn site altenacouture.com is een Joomla 2.5.16 website met VM 2.0.24a, ding is de paypal betalen mogelijkheden doet het niet, ik heb de plugin ingeschakeld via plugin en component beheer knop, plus bij mij anderen website, doet het goed, ik heb alles naar bekijkt in de configuratie van de plugin in VM betaalsysteem, alles is correct, wat doe ik hier fout?
  • aliteejay
  • aliteejay's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker

17 nov 2013 17:07
Heb je ook de laatste AIO versie van VM?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

17 nov 2013 18:09 - 17 nov 2013 18:14
Ja, hoor. ik snap helemaal niet waarom dat precies plugin niet werken van de anderen. ik heb de oude paypal betaal optie in VM winkel betaalsysteem verwijderd, cache leeg maken, daarna een nieuwe gemaakt, want de plugin is in VM 2., ik zou hem gewoon inschakeling via plugin beheer, mijn Paypal gegevens in de VM Paypal configuratie voeren, heb ik dat weer gedaan. De MSP plugin had aparte moeten uploaden, dat werkt prima, plus mijn andere site met dezelfde component werkt prima. waar kan de probleem zijn?

AIO update:

com_virtuemart_allinoneInstallerScript:: VirtueMart2 update #__virtuemart_payment_plg_standard
com_virtuemart_allinoneInstallerScript:: VirtueMart2 update #__virtuemart_payment_plg_paypal
com_virtuemart_allinoneInstallerScript:: VirtueMart2 update #__virtuemart_shipment_plg_weight_countries
Database updated
  • aliteejay
  • aliteejay's Profielfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.712 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie