Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Registratie Virtuemart checkout
Registratie Virtuemart checkout
18 nov 2013 16:38
Als ik mij uiteraard geregistreerd heb bij in bestelling en bestelling afgerond heb, blijf ik ingelogd in virtuemart omgeving.
Zou juist willen nadat bestelling is geplaats en afgerond dat ik eigenlijk mij weer opnieuw moet registreren om een bestelling te plaatsen.
Na bestelling afgerond te hebben direct checkout
Nu blijft virtuemart "open" staan en kan ik bestellingen blijven op geven.
bvd
Zou juist willen nadat bestelling is geplaats en afgerond dat ik eigenlijk mij weer opnieuw moet registreren om een bestelling te plaatsen.
Na bestelling afgerond te hebben direct checkout
Nu blijft virtuemart "open" staan en kan ik bestellingen blijven op geven.
bvd
- panhipo
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
18 nov 2013 16:48Lijkt me niet echt klantvriendelijk!Zou juist willen nadat bestelling is geplaats en afgerond dat ik eigenlijk mij weer opnieuw moet registreren
Waarom wil je dat?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 nov 2013 16:51
Klopt, heb je gelijk in.
Wat beter omschreven is: kan ik de duur beïnvloeden. Weet jij hoe lang men "ingelogd "blijft zonder weer te moeten registreren voor een bestelling?
bvd
Wat beter omschreven is: kan ik de duur beïnvloeden. Weet jij hoe lang men "ingelogd "blijft zonder weer te moeten registreren voor een bestelling?
bvd
- panhipo
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
18 nov 2013 17:05
Ik neem toch aan dat je Inloggen bedoelt en niet registreren? In principe word je automatisch uitgelogd uit Joomla nadat je 15 minuten niets hebt gedaan. Dit wordt bepaald door de Session tijd bij de Algemene Instellingen. Kan je dus wel korter zetten, maar lijkt me niet verstandig.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.643 seconden