Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Bevestiging bestelling virtuemart downloadlink
05 dec 2013 15:21
Loop tegen het volgende probleem aan:
Als ik een bestelling doe van een product staat er in de bevestigingsmail de downloadlink in het Engels. Een ander product binnen deze categorie heeft dit niet. Hier krijg ik bij bevestigingsmail alles in het Nederlands zoals ik het ook wil hebben.
Daarnaast wordt de tekst in de onderwerpregel afgebroken in de Engelse. In de NL en goede staat de onderwerpregel geheel vermeld.
Iemand een idee?
Als ik een bestelling doe van een product staat er in de bevestigingsmail de downloadlink in het Engels. Een ander product binnen deze categorie heeft dit niet. Hier krijg ik bij bevestigingsmail alles in het Nederlands zoals ik het ook wil hebben.
Daarnaast wordt de tekst in de onderwerpregel afgebroken in de Engelse. In de NL en goede staat de onderwerpregel geheel vermeld.
Iemand een idee?
- panhipo
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
05 dec 2013 16:45
Heb je een meertalige shop? Ik begrijp je vraag niet helemaal.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 dec 2013 10:50
Ik gebruik ook cc vaom als ordermanagement
Zodra ik bestelling heb geplaatst en afgerond heb Krijg ik de ene keer een NL versie betalingswijze / order nr/ bedrag
als ik dit zelfde product weer plaats kan het zijn dat ik bij afronding de tekst: payment method / order number / amount krijg.
Zodra ik bestelling heb geplaatst en afgerond heb Krijg ik de ene keer een NL versie betalingswijze / order nr/ bedrag
als ik dit zelfde product weer plaats kan het zijn dat ik bij afronding de tekst: payment method / order number / amount krijg.
- panhipo
- Joomla!NL ontdekker
-
09 dec 2013 10:51
Je vraag al bij de maker neergelegd? Ik herken het niet uit de core VM namelijk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
09 dec 2013 12:10 - 09 dec 2013 14:56
Heb ik nu gedaan Ales wegstrepen!
Denk dat ik eruit ben. E.e.a. bekijken
Edit Astrid: Ik heb je reacties samengevoegd.
Denk dat ik eruit ben. E.e.a. bekijken
Edit Astrid: Ik heb je reacties samengevoegd.
- panhipo
- Joomla!NL ontdekker
-
10 dec 2013 10:14
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.647 seconden