Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost na bestelling komt factuur niet in mailbox
na bestelling komt factuur niet in mailbox
11 dec 2013 16:25
IK zie bij mijn bestellingen wel een bestelling maar kreeg geen mail hiervoor.
Dit gebeurde vroeger wel. Ik heb zowat een maand geleden wel de shop met joomla naar een submap verhuisd en alles werkt, mss ligt het daaraan.
Dus koper en verkoper kregen geen bevestigings/bestellingsmail. Nochtans zijn de gegevens onder winkel|facturatieadres correct ingevuld met e-mail.
Enig idee ?
Dit gebeurde vroeger wel. Ik heb zowat een maand geleden wel de shop met joomla naar een submap verhuisd en alles werkt, mss ligt het daaraan.
Dus koper en verkoper kregen geen bevestigings/bestellingsmail. Nochtans zijn de gegevens onder winkel|facturatieadres correct ingevuld met e-mail.
Enig idee ?
- leure
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 dec 2013 18:49
Werkt je mail wel? Bijvoorbeeld je contactformulier? Heb je bij configuratie bestelstatus en tabblad afrekenen gecontroleerd op de juiste instellingen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 dec 2013 19:01 - 11 dec 2013 19:03
Misschien zit het daar... bij configuratie/afrekenen stond bij "Bestelstatus voor verzending van factuur " alleen pending. Ik heb daar nu alle andere toegevoegd... en vermoed dat het daar aan ligt ?
Ook bij "Standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar klant " en "Standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar verkoper " voegde ik alles toe.
Ook bij "Standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar klant " en "Standaard bestelstatus voor verzending e-mail naar verkoper " voegde ik alles toe.
- leure
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 dec 2013 19:52
En heeft die aanpassing nu ook tot resultaat dat de factuur wel in de mail komt?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.701 seconden