Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Verzendtarief per land instellen voor één vervoerder.
28 dec 2013 00:09
Op mijn site wil ik gebruik maken van één vervoerder voor de bezorging van de bestellingen.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is per land een verzendtarief in te stellen voor deze ene vervoerder.
Bezoekers hoeven zich op mijn site niet aan te melden om een bestelling te kunnen doen, in het checkout proces zou het tarief dan aan het geselecteerde land gekoppeld moeten worden.
Hiervoor heb ik helaas nergens een oplossing kunnen vinden.
Alvast mijn dank.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is per land een verzendtarief in te stellen voor deze ene vervoerder.
Bezoekers hoeven zich op mijn site niet aan te melden om een bestelling te kunnen doen, in het checkout proces zou het tarief dan aan het geselecteerde land gekoppeld moeten worden.
Hiervoor heb ik helaas nergens een oplossing kunnen vinden.
Alvast mijn dank.
- Maxicosi02
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
28 dec 2013 00:59
Volgens mij gewoon per land de vervoerder invoeren met het bijbehorende tarief.
Je zult het voor elk land dan moeten aanmaken.
Je zult het voor elk land dan moeten aanmaken.
- webmasterab
- Bekend met Joomla!NL
28 dec 2013 11:35
Ter aanvulling:
en
Is dit duidelijk?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
en
Is dit duidelijk?
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
28 dec 2013 15:15
Hallo Anne,
Dank voor je duidelijke antwoord, ben heel wat verder gekomen.
Alleen krijgt de klant de melding zoals in de printscreen te zien is als niet eerst de persoonlijke gegevens ingevuld worden bij "Toevoegen/bewerken informatie factuuradres" maar direct op "selecteer verzendmethode" geklikt wordt, is hier ook een oplossing voor?
Ook krijgt de klant een melding te zien om eerst de algemene voorwaarden te accepteren, dit is op zich niet erg maar zoals je in de bijlage ziet wordt dit niet mooi weergegeven.
Dank voor je duidelijke antwoord, ben heel wat verder gekomen.
Alleen krijgt de klant de melding zoals in de printscreen te zien is als niet eerst de persoonlijke gegevens ingevuld worden bij "Toevoegen/bewerken informatie factuuradres" maar direct op "selecteer verzendmethode" geklikt wordt, is hier ook een oplossing voor?
Ook krijgt de klant een melding te zien om eerst de algemene voorwaarden te accepteren, dit is op zich niet erg maar zoals je in de bijlage ziet wordt dit niet mooi weergegeven.
- Maxicosi02
- Nieuw op Joomla!NL
28 dec 2013 15:22
Graag 1 vraag per topic. Maak eventueel voor je vraag over de layout van de meldingen een nieuwe vraag aan.
Je bezoekers moeten een afleveradres ingeven. Je kunt instellen dat ze niet hoeven te registreren, maar VM werkt met die gegevens (met name adresgegevens) voor het ophalen van de verzendmethode.
Je bezoekers moeten een afleveradres ingeven. Je kunt instellen dat ze niet hoeven te registreren, maar VM werkt met die gegevens (met name adresgegevens) voor het ophalen van de verzendmethode.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 dec 2013 16:46
Inderdaad Astrid, heb de andere vraag nu onder layout geplaatst, mijn fout.
Wat betreft mijn eerste vraag, weet jij waar ik de tekst "Selecteer alstublieft een verzendmethode" en "Onze excuses, geen verzendmethode komt overeen met de kenmerken van uw bestelling. Neem altublieft contact met ons op." kan aanpassen naar een tekst dat eerst de persoonlijke gegevens ingevuld moeten worden?
Wat betreft mijn eerste vraag, weet jij waar ik de tekst "Selecteer alstublieft een verzendmethode" en "Onze excuses, geen verzendmethode komt overeen met de kenmerken van uw bestelling. Neem altublieft contact met ons op." kan aanpassen naar een tekst dat eerst de persoonlijke gegevens ingevuld moeten worden?
- Maxicosi02
- Nieuw op Joomla!NL
28 dec 2013 17:38 - 28 dec 2013 17:38
Kan je met een taaloverride doen. Ga naar Taalbeheer: het laatste tabje is overrides. Selecteer NL - frontend (of zoiets) en kies voor nieuw. Zet dan een stuk van de tekst die je wilt aanpassen rechtsonder in het zoekvak en je ziet dan de oorspronkelijke tekst en de constante. Pas de oorspronkelijke tekst naar wens aan en sla op.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.740 seconden