Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Verzendmethode niet zichtbaar
Verzendmethode niet zichtbaar
06 jan 2014 15:38
Ik heb als standaard verzendmethode de gewicht/postcode/land genomen.
Maar als ik in mijn winkelwagentje kijk, moet ik eerste een verzendmethode kiezen. Terwijl er eigenlijk maar 1 is dus er valt niet te kiezen.
Eigenlijk zou er 1 regel moeten zijn: Verzendkosten via TNT Express: € 6,75 maar ik krijg dat nergens goed ingesteld. Ook niet bij extra rekenregels.
Wie heeft de oplossing?
Maar als ik in mijn winkelwagentje kijk, moet ik eerste een verzendmethode kiezen. Terwijl er eigenlijk maar 1 is dus er valt niet te kiezen.
Eigenlijk zou er 1 regel moeten zijn: Verzendkosten via TNT Express: € 6,75 maar ik krijg dat nergens goed ingesteld. Ook niet bij extra rekenregels.
Wie heeft de oplossing?
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
06 jan 2014 15:54
Denk dat je dan teveel hebt ingevuld bij de verzendmethode. Je moet daar dan niets invullen/kiezen verder als de naam en het bedrag.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 jan 2014 17:50
Ik heb daar de postcodes en minimaal gewicht en maximaal gewicht staan, dat kan dus weg?
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
06 jan 2014 18:31
Bij het uitchecken zal je wel postcode en land ook moeten invullen, dan zou de verzendmethode vanzelf moeten verschijnen.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.963 seconden