Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Geen e-mailbevestiging bij gebruik Sisow

Geen e-mailbevestiging bij gebruik Sisow

08 jan 2014 23:15
#1
Ik merk vandaag dat ik ook problemen ervaar met een bevestigingsmail van Virtuemart.

Mijn webshop is pas actief en ben nu bezig met reclame te maken voor de webshop.
Vandaag heb ik een eerste mooie bestelling ontvangen en verneem van de klant dat hij geen bevestigingsmail ontvangen heeft.

In mijn webshop heb ik 2 betalingsmogelijkheden voorzien, nl met bankoverschrijving en via betaalmodule van Sisow.

Als de klant selecteert om te betalen met bankoverschrijving ontvangt de klant wel een bevestigingsmail. Indiende er gekozen wordt voor betaling met Sisow ontvangt de klant niets.

Wat kan hiervan de reden zijn ?
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269

Geen e-mailbevestiging bij gebruik Sisow

09 jan 2014 06:34
#2
Ter informatie heb ik enkele schermafdrukken gemaakt met instellingen

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.


Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269

Geen e-mailbevestiging bij gebruik Sisow

09 jan 2014 09:12
#3
Ik heb even een eigen vraag voor je aangemaakt omdat je aanhaakte bij een draadje met een ander probleem.
Heb je al contact opgenomen met de makers van de betaalextensie?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37447

Geen e-mailbevestiging bij gebruik Sisow

10 jan 2014 05:05
#4
Ik heb de vraag voorgelegd aan Sisow support.

Intussen heb ik nog verder getest en de instellingen bij Sisow even op testomgeving ingesteld.
Dan ontvang ik wel een bevestigingsmail.

Doordat ik deze mail nu wel ontvangen heb, zie ik dat in bijlage een factuur wordt toegevoegd.
Deze bijlage zou ik liever niet hebben aangezien er reeds een factuur gemaakt wordt vanuit een ander administratieprogramma.

De bevestigingsmail met opgave van de bestelde goederen zou ik wel willen behouden.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat er geen bijlage toegevoegd wordt ?
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269

Geen e-mailbevestiging bij gebruik Sisow

10 jan 2014 22:35
#5
Denk niets aangeven bij bestelstatus voor verzending factuur.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37447

Geen e-mailbevestiging bij gebruik Sisow

10 jan 2014 23:00
#6
Toch wel, op de schermafdruk in vorige post hierboven zie je dat het factuur toegevoegd wordt als de bestelstatus 'Besteld' is.
Ik vermoed dat je dit bedoelt.

Ik heb deze namiddag de support van Sisow gesproken. Zij wisten me te vertellen dat indien het lukt in de testomgeving dat het dan ook zeker dient te lukken bij een werkelijke betaling, aangezien de verwerking hiervan identiek is.

Ik heb daarna zelf een bestelling gedaan via onze webshop en een betaling gedaan en inderdaad de mail komt aan op het door mij opgegeven mail adres als koper zijnde. Vreemd echter dat onze klant mij hier attent op maakte. Ik wacht even af een volgende bestelling en informeer dan bij deze klant of hij/zij een bevestigingsmail ontvangen heeft.

Ik veronderstel dat het probleem hier opgelost is of misschien niet bestaan heeft.
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie