Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Inloggen VM
Inloggen VM
14 feb 2014 20:41
Ik denk dat ik het onmogelijke wil, maar ik wil eigenlijk van elke categorie zoals armbanden, kettingen enz een foto op de home pagina. Ik had eerst een vm weergave categorie van menu-item gemaakt, daarna heb ik een categorieblog gemaakt met een artikel home met van elke categorie een foto en naam erboven, zoals het nu op de site uitziet. Maak ik van menu-item home een vm voorpagina, dan krijg ik vanalles, ik had alleen speciale artikelen aangevinkt maar dan krijg ik dus die artikelen met prijs en al. Of kan ik het ook nog op een andere manier doen met als home menu-item voorpagina ?????
- hkraft
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Inloggen VM
14 feb 2014 20:52
Dat is standaard VM. Vink alles uit behalve categorieën en gebruik de afbeeldingen als categorie afbeelding.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Inloggen VM
14 feb 2014 21:51
ALs ik dat doe krijg ik 2 afbeeldingen en niet die van de andere 7 categrien. Ik heb bij elke categorie een afbeelding in vm staan. Wat doe ik nog steeds niet goed?? Ik heb het weer teruggezet omdat het gewoon niet uitziet.
- hkraft
Inloggen VM
15 feb 2014 16:07
Weet ik echt niet. Maar maak een extra menu-item aan om je VM startpagina te testen en wijs dat toe aan gebruikersgroep Speciaal. Dan kan je die pagina rustig bekijken als Super User en blijft je site er voor bezoekers nog goed uitzien en hoef je niet steeds dingen terug te zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Inloggen VM
07 mrt 2014 17:37
Heb het op een andere manier opgelost door nieuwste artikelen op home pagina te zetten aangeklikt, want als ik alleen categorien aanklik dan krijg ik 1 afbeelding te zien en verder niks.
Bedankt voor het geduld en oplossingen.
Bedankt voor het geduld en oplossingen.
- hkraft
Tijd voor maken pagina: 0.660 seconden