Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

dezelfde orderbevestiging sturen naar 2 ontvangers

dezelfde orderbevestiging sturen naar 2 ontvangers

08 jan 2015 17:16
#1
Hallo Iedereen,

VM 2.6.12.2
Joomla 2.5.27

ik ben een groothandelaar in textiel en via mijn website kunnen mijn klanten hun bestelling doorgeven. Gemakkelijk, zij krijgen onmiddellijk hun order binnen die ze dan kunnen nakijken of alles klopt. Ik krijg deze natuurlijk ook binnen en kan zo de bestelling klaarmaken. Dit loopt zoals het moet lopen.

Maar nu zitten we met nieuwe klanten in Frankrijk. Deze klanten worden aangebracht door onze agent aldaar.
Nu zou ik willen dat onze agent ook orderbevestigingen van haar klanten binnenkrijgt, terwijl de klant en ik deze ook krijgen. Maar enkel en alleen deze van haar klanten en niet alle bevestigingen van andere klanten.

Ik heb al gezocht en gekeken maar niet echt iets gevonden hoe ik dit zou kunnen doen.

Iemand een idee???

grtjs

Bernie
  • bernies
  • bernies's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 52

dezelfde orderbevestiging sturen naar 2 ontvangers

08 jan 2015 17:24
#2
Zie ik zo ook geen oplossing voor. Als het niet al te veel klanten zijn, dan zou je (als je met Outlook werkt) een regel kunnen maken op basis van de klantnaam in de onderwerpregel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37116
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.441 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie