- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
TCPDF error: Unable to write file
01 mei 2015 10:54Het printen van de het totaal overzicht status, factuur en afleverings overzicht gaat goed.
- wfdonker
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
01 mei 2015 11:32Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 mei 2015 12:13- wfdonker
- Bekend met Joomla!NL
01 mei 2015 12:34Hier heb de VMfiles in de Xampp/htdocs staan
- wfdonker
- Bekend met Joomla!NL
01 mei 2015 12:49Dat mag nooit. VM geeft duidelijk aan waar je die map moet plaatsen. En ik zou ook geen hoofdletters gebruiken voor de zekerheid.Ik heb mijn safepad VMfiles/Facturen in de public_html
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
01 mei 2015 13:30Lette even niet op, VM geeft het pad aan, deze heb ik aangemaakt, met de aangegeven mappen (hoofdletters aangepast naar klein).
Blijf hetzelfde bericht houden. Staat dus niet in de public_html map zoals eerder aangegeven, maar in de home dir onder een submap die VM aangeeft.
De invoices map werkt wel goed, deze staat in dezelfde map als de facturen.
Wat nu?
- wfdonker
- Bekend met Joomla!NL
01 mei 2015 20:41Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
02 mei 2015 08:59Zal bij de webhosting eens navraag doen of ik wel toegang heb tot de root map om hier zaken weg te mogen schrijven, of dat deze is afgeschermd (je weet maar nooit). Vreemde is dat het wel heeft gewerkt, maar sinds de updates Joomla en VM werkt het niet meer. Invoices map wordt niet beschreven.
Of weten jullie raad??
- wfdonker
- Bekend met Joomla!NL
02 mei 2015 09:48Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
02 mei 2015 13:06 - 02 mei 2015 13:31Dit gezegd hebbende heb ik zojuist toch even gekeken op uw account en alle rechten staan verder voor zover ik kan nagaan goed ingesteld, uw errorlog toont de volgende Virtuemart foutmelding:
2015-05-02 07:07:53 ERROR vmError: Waarschuwing, de Veilig pad is <b>niet bereikbaar</b> (bestaat niet of geen rechten), vanwege veiligheidsredenen is het zeer belangrijk een map aan te maken in een pad dat niet via een URL toegankelijk is, maak daarin ook een map 'Facturen' om de gevoelige gegevens veilig in op te slaan. Voor uw systeem stellen wij als pad voor /home/salonbel/vmfiles/, gebruik deze link naar de <a href=' salonbellabellezza.nl/administrator/inde...rtuemart&view=config ' >configuratie
De map /home/salonbel/vmfiles/ is inderdaad aangemaakt, de map Facturen bestaat echter niet (deze is aangemaakt zonder hoofdletter), mogelijk ligt hierin het probleem.
Hoofdletter of kleine letter, maak niet uit, melding blijft hetzelfde.
Edit Jelle. Ik heb de quote tussen quotetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- wfdonker
- Bekend met Joomla!NL
02 mei 2015 16:53Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid