Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Telefoonnummer laat de 0 weg in winkelwagen
06 feb 2017 13:12
Ik heb een vraagje mbt de gegevens welke ingevuld worden in de winkelwagen in Virtuemart(3.0.18).
In de meeste gevallen (90%) krijg ik de bevestigingsmail binnen en valt me op dat de eerste 0 voor het telefoonnummer verdwenen is.
Wanneer de klant het telefoonnummer 0612345678 heeft ingevuld dan zie ik dus; 612345678.
Wanneer mensen bijvoorbeeld eerst +316 invullen dan gaat het wel goed.
Is dit eenvoudig aan te passen?
Ik maak overigens gebruik van de plugin; VM Onepage, wellicht is dit nog van invloed?
In de meeste gevallen (90%) krijg ik de bevestigingsmail binnen en valt me op dat de eerste 0 voor het telefoonnummer verdwenen is.
Wanneer de klant het telefoonnummer 0612345678 heeft ingevuld dan zie ik dus; 612345678.
Wanneer mensen bijvoorbeeld eerst +316 invullen dan gaat het wel goed.
Is dit eenvoudig aan te passen?
Ik maak overigens gebruik van de plugin; VM Onepage, wellicht is dit nog van invloed?
Discussie gesloten.
- RensvN
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
06 feb 2017 13:33
In welke bevestigingsmail zie je dat dan? Volgens mij heeft dit alleen met de VM gebruikersregistratie te maken en niet met VM Onepage, maar dat kan je testen door je OPC uit te zetten.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
06 feb 2017 13:49
Het betreft de mail met bevestigde bestellingen van Virtuemart :
[Ordernummer], bevestigde bestelling door John Doe, totaal € 123,45
Volgens mij doet dit "probleem" zich enkel voor bij de klanten die zich niet registreren maar als gast afrekenen.
[Ordernummer], bevestigde bestelling door John Doe, totaal € 123,45
Volgens mij doet dit "probleem" zich enkel voor bij de klanten die zich niet registreren maar als gast afrekenen.
Discussie gesloten.
- RensvN
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
06 feb 2017 14:13
Ik kan het niet reproduceren. Dus misschien toch je OPC extensie?
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.720 seconden