Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
  1. De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
  2. De exacte versie van de webshopextensie.
  3. De volledige url van je website (indien mogelijk).

opgelost Geen bevestigingsmail bij Virtuemart

Geen bevestigingsmail bij Virtuemart

07 aug 2017 14:05
#13
Ja, maar volgens Sisow gaat het fout bij het doorgeven van de status, dus dat kan je volgens mij zelf niet oplossen. Misschien dat je de debug van VM eens aan kunt zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37439

Geen bevestigingsmail bij Virtuemart

07 aug 2017 19:57
#14
Is dit bij Virtuemart - configuratie - tabblad Winkel

Selecteer ik dan bij Foutopsporingsberichten insckakelen alleen voor beheerers of voor iedereen.

Moet Enable debugging of methods ook ingeschakeld worden ?
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269

Geen bevestigingsmail bij Virtuemart

07 aug 2017 20:17
#15
Je kunt beginnen met foutopsporing alleen voor beheerders.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37439

Geen bevestigingsmail bij Virtuemart

08 aug 2017 02:50
#16
Foutopsporing Is ingeschakeld voor beheerders. Als ik daarna een artikel wil bestellen en heb adresgegevens ingevuld en betalings/leveringsvoorwaarden geselecteerd en op bevestig gedrukt wordt ik normaal naar de website van sisow gebracht, maar nu niet.

Er is een gedeelte rapportage dat verschijnt in een groene achtergrond en een gedeelte in een geelachtige ondergrond.

Het gedeelte dat verschijnt in een geelachtige ondergrond heb ik in een tekstbestand gekopieerd en in bijlage toegevoegd.

Wordt hier iemand iets duidelijker van ?
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269

Geen bevestigingsmail bij Virtuemart

13 aug 2017 10:52
#17
Hier kan ik niets in vinden van betaalmethode en/of afhandeling. Hoe heb je de statussen gekoppeld bij je betaalmethode?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Overigens geeft de url die je in het begin gaf, nu geen 500 error meer maar een 200 Succes.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37439

Geen bevestigingsmail bij Virtuemart

13 aug 2017 23:22
#18
Probleem is opgelost. Blijkbaar heeft het inderdaad iets met de statussen te maken gehad. Om de één af andere reden zijn die blijkbaar op een bepaald ogenblik verkeerd komen te staan.

Ik kende de werking hiervan niet en doordat ik zelf hier niets in aangepast had, heb ik hier ook niets van gecontroleerd.

Zou dit met een update gebeurd kunnen zijn ?
  • Donamd
  • Donamd's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 269

Geen bevestigingsmail bij Virtuemart

14 aug 2017 07:47
#19
Je had je topic afgesloten met de knop "Dit is de oplossing". Maar omdat de door jou geselecteerde reactie geen oplossing bevat, heb ik dit gecorrigeerd, zodat wel duidelijk is wat de oplossing is. Deze knop is namelijk alleen bedoeld om te gebruiken op een reactie waarin de oplossing staat beschreven.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37439
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie