Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Bestelling volgen mode
Bestelling volgen mode
05 mei 2025 16:06 - 05 mei 2025 16:55
Hoi,
ik werk met Joomla 4.4.13 en virtuemart 4.4.6 - Als template gebruik VP neoteric van Virtueplanet
Als een klant een bestelling plaatst dan krijgt hij daarvan een mailbevestiging. In VM - configuratie - afrekenen heb ik de optie "Bestelling volgen mode" ingesteld dat geregistreerde klanten als ook gastklanten een link in de bevestigingsmail krijgen naar hun bestelling. Dat werkt in principe, echter wordt de bestelling op de homepage geplaatst en de klant moet eerst naar onderen scrollen eer de bestelling in beeld komt. Ik zou het netter vinden als de bestelling op de homepage direct onder de menuregel getoond wordt. Of als een soort van artikel-pagina. Is dit configuratie-technisch te regelen of moet hiervoor de code aangepast worden?
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
ik werk met Joomla 4.4.13 en virtuemart 4.4.6 - Als template gebruik VP neoteric van Virtueplanet
Als een klant een bestelling plaatst dan krijgt hij daarvan een mailbevestiging. In VM - configuratie - afrekenen heb ik de optie "Bestelling volgen mode" ingesteld dat geregistreerde klanten als ook gastklanten een link in de bevestigingsmail krijgen naar hun bestelling. Dat werkt in principe, echter wordt de bestelling op de homepage geplaatst en de klant moet eerst naar onderen scrollen eer de bestelling in beeld komt. Ik zou het netter vinden als de bestelling op de homepage direct onder de menuregel getoond wordt. Of als een soort van artikel-pagina. Is dit configuratie-technisch te regelen of moet hiervoor de code aangepast worden?
Edit Astrid: Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Inloggen of Een account aanmaken om te kunnen reageren.
- AlfredJK
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Bestelling volgen mode
05 mei 2025 16:55
{Verborgen) menu-item aanmaken van het type Virtuemart - List orders.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Bestelling volgen mode
05 mei 2025 17:53
Helaas werkt dit niet. De bestelling wordt nog steeds op de homepage getoond tussen de andere home-page onderdelen. Het kruimelpad geeft het wel juist aan:
- U bevindt zich hier:
- Home
- Bestelinformatie
- AlfredJK
-
Heeft onderwerp gestart
-
Bestelling volgen mode
05 mei 2025 18:24
Even voor de zekerheid: weet je zeker dat het de homepage is en niet dat het op de homepage lijkt omdat er modules staan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
Bestelling volgen mode
05 mei 2025 18:53
Hai Astrid,
goeie vraag Mijn Home menu-item wijst naar een artikel waarin onze bedrijfsservice getoond wordt. De rest van de homepage wordt inderdaad ingevuld door modules die gekoppeld zijn aan het menu-item "Home". De bestelgegevens worden nu getoond op de artikelplaats waar standaard onze bedrijfsservice getoond wordt. De bedrijfsservice wordt in dit geval niet getoond.
Is hier nog een draai aan te geven zodat ik mijn doel bereik en de totale homepage hersteld wordt zodra het menu-item Home of het bedrijfsloge geklikt wordt?
goeie vraag Mijn Home menu-item wijst naar een artikel waarin onze bedrijfsservice getoond wordt. De rest van de homepage wordt inderdaad ingevuld door modules die gekoppeld zijn aan het menu-item "Home". De bestelgegevens worden nu getoond op de artikelplaats waar standaard onze bedrijfsservice getoond wordt. De bedrijfsservice wordt in dit geval niet getoond.
Is hier nog een draai aan te geven zodat ik mijn doel bereik en de totale homepage hersteld wordt zodra het menu-item Home of het bedrijfsloge geklikt wordt?
- AlfredJK
-
Heeft onderwerp gestart
-
Bestelling volgen mode
05 mei 2025 20:10
Dan klopt er toch iets niet met je moduletoewijzing.
Als je avanced module manager van Regularlabs gebruikt kan je dit nauwkeuriger instellen.
Als je avanced module manager van Regularlabs gebruikt kan je dit nauwkeuriger instellen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.817 seconden