Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
navigatie categorie aanpassen
09 sep 2012 11:56
Hallo,
Mijn navigatie (boven en onder) van het categorieoverzicht ziet er niet mooi uit.
De pijlen (plaatjes?) lopen door de tekst heen.
Weet iemand hoe & waar ik dit moet aanpassen zodat het weer goed is?
(de pijlen weghalen mag van mij ook)
Zie voorbeeld in de bijlage.
Ik kan het niet vinden
Mijn navigatie (boven en onder) van het categorieoverzicht ziet er niet mooi uit.
De pijlen (plaatjes?) lopen door de tekst heen.
Weet iemand hoe & waar ik dit moet aanpassen zodat het weer goed is?
(de pijlen weghalen mag van mij ook)
Zie voorbeeld in de bijlage.
Ik kan het niet vinden
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
09 sep 2012 12:38
Hallo,
Zet even een link van je site hier neer zodat de leden mee kunnen zoeken in het CSS gebeuren via Firebug.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Zet even een link van je site hier neer zodat de leden mee kunnen zoeken in het CSS gebeuren via Firebug.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
09 sep 2012 12:51
Hoi Jelle,
hier de link: www.ode2mode.nl
de website is officieel nog niet online, dus ik heb hem even open gezet voor je.
hier de link: www.ode2mode.nl
de website is officieel nog niet online, dus ik heb hem even open gezet voor je.
- plomp
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
09 sep 2012 13:41
Zoek in /templates/ode2mode_9/css/template.css de volgende code:
en verwijder de background-image regel helemaal. De puntjes worden dan verwijderd en de tekst is dan weer leesbaar.
Code:
.art-postcontent ul > li {
background-image: url("../images/postbullets.png");
background-position: left top;
background-repeat: no-repeat;
overflow-x: visible;
overflow-y: hidden;
padding-left: 14px;
}
en verwijder de background-image regel helemaal. De puntjes worden dan verwijderd en de tekst is dan weer leesbaar.
- Peter
- Algemeen Moderator
09 sep 2012 14:08
En even ter aanvulling van Peter zijn goede antwoord.
Als je onderstaande even het getal verhoogt dan krijg je iets meer ruimte tussen de tekst.( bijvoorbeeld 20px;)
Als je onderstaande even het getal verhoogt dan krijg je iets meer ruimte tussen de tekst.( bijvoorbeeld 20px;)
Code:
padding-left: 14px;
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.847 seconden