Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Afbeelding automatisch resizen op product-detailpagina
29 okt 2012 11:18
Hoe kan ik de afbeelding op de product-detailpagina automatisch resizen dat deze bijv. 350px breed wordt?
De thumbs van de categoriepagina's zijn gewoon netjes gelukt, maar op de productdetailpagina wordt de afbeelding zo groot dat deze half uit de pagina valt. (Zie bijlage) Moet ik default.php aanpassen in de map productdetails/tmpl?
Alvast super bedankt!
De thumbs van de categoriepagina's zijn gewoon netjes gelukt, maar op de productdetailpagina wordt de afbeelding zo groot dat deze half uit de pagina valt. (Zie bijlage) Moet ik default.php aanpassen in de map productdetails/tmpl?
Alvast super bedankt!
- Laura-Dimitra
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
29 okt 2012 16:59 - 29 okt 2012 17:08
Gebruik je de css van VM of die van je template? Heb je een link naar je site?
In principe is je afbeelding dus te groot. Beter is om hem eerst te verkleinen. Maar je kunt het ook oplossen denk ik door dit aan je css toe te voegen:
In principe is je afbeelding dus te groot. Beter is om hem eerst te verkleinen. Maar je kunt het ook oplossen denk ik door dit aan je css toe te voegen:
Code:
#medium-image {
width: 350px;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 okt 2012 16:07
Hoi Astrid,
De link naar een van de pagina's is:
vanthulldevelopment.com/nl/webshop-vtd/v...emart_category_id/13
je kunt inloggen met inlog: test , wachtwoord: test
Ik vind het ook niet erg om de afbeelding te verkleinen, maar wat ik graag wil is dat de afbeelding duidelijk vergroot wordt weergegeven als je op de thumbs eronder drukt.
Ik wil de #medium-image wel even toevoegen aan mijn css. Moet dat dan bij template.css of een van de bestanden van vm?
Wat betreft de template van de artikelpagina; hij staat nu op default, maar ik kan hem eventueel ook op geen override zetten.
Alvast weer super bedankt!
Groetjes Laura
De link naar een van de pagina's is:
vanthulldevelopment.com/nl/webshop-vtd/v...emart_category_id/13
je kunt inloggen met inlog: test , wachtwoord: test
Ik vind het ook niet erg om de afbeelding te verkleinen, maar wat ik graag wil is dat de afbeelding duidelijk vergroot wordt weergegeven als je op de thumbs eronder drukt.
Ik wil de #medium-image wel even toevoegen aan mijn css. Moet dat dan bij template.css of een van de bestanden van vm?
Wat betreft de template van de artikelpagina; hij staat nu op default, maar ik kan hem eventueel ook op geen override zetten.
Alvast weer super bedankt!
Groetjes Laura
- Laura-Dimitra
- Joomla!NL ontdekker
30 okt 2012 16:13
Afbeelding wordt nog gewoon vergroot. Voeg die regels toe aan template.css dan worden ze namelijk niet overschreven bij een update van VM.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
31 okt 2012 09:15
Dat het zo simpel was had ik niet durven hopen, super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weer ontzettend bedankt, Astrid!
Weer ontzettend bedankt, Astrid!
- Laura-Dimitra
- Joomla!NL ontdekker
31 okt 2012 09:25
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.635 seconden