Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Invoice lettergrootte veranderd
10 nov 2012 19:55
Hallo, sinds gisteren heb ik met het uitprinten van de invoice van VM 2.0 ineens een ander lettertype en alles is een stuk groter van lettermaat incl. het plaatje. Ik heb nu 2 pdf afdrukken van mijn factuur omdat het niet meer past op 1 blad, wie weet raad.
Alvast mijn dank.
Alvast mijn dank.
- JoLiet
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 nov 2012 14:32Heb je zelf iets aangepast? Bijna niets gebeurt spontaan. Heb je niet toevallig je printinstellingen van Acrobat ergens voor aangpast?sinds gisteren
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 nov 2012 18:56
Hoi Astrid, ik zal gerust iets zelf niet goed gedaan hebben, al weet ik niet hoe je printinstellingen van Acrobat aanpast, hoe kom ik daar achter en hoe zet ik dat weer recht?
Dank.
Dank.
- JoLiet
- Nieuw op Joomla!NL
15 nov 2012 18:52
Hallo Astrid, ik wil nog even terugkomen op mijn probleem, ik heb inmiddels de site online gezet en nu blijkt het hele probleem verdwenen te zijn, daar ben ik blij mee al vind ik het rot dat ik de oorzaak nu niet weet, maar goed het is opgelost en ik wil je bedanken voor je inzet.
Groeten JoLiet.
Groeten JoLiet.
- JoLiet
- Nieuw op Joomla!NL
15 nov 2012 18:54
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.632 seconden