Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Afbeeldingen bij beschrijving worden niet goed weergegeven
20 nov 2012 13:28
Hallo,
Kan iemand mij helpen?
De afbeeldingen bij beschrijving worden niet goed weergegeven.
Ik vermoedt dat dit door een update is gebeurd en/of verplaatsen van de website naar een andere domeinnaam.
Klik hier op te zien wat ik bedoel.
www.braceworld.nl/index.php/sportbrillen...awk-7-kleuren-detail
Is er een manier op dit snel te herstellen.
Graag in stappen hoe ik dit kan doen.
P.S. Ik ben er pas veel later weer achtergekomen. Dus een back-up terugzetten is geen oplossing.
En waarom gebeurd dit steeds. Dit is al de tweede keer. Wil niet alle afbeeldingen er weer opnieuw apart per product inzetten. Of is er een snellere manier om alle afbeelding via FTP opnieuw ergens naartoe te uploaden? Graag dan doorgeven in welke map.
Alvast bedankt voor uw advies.
Gr. Dennis
Kan iemand mij helpen?
De afbeeldingen bij beschrijving worden niet goed weergegeven.
Ik vermoedt dat dit door een update is gebeurd en/of verplaatsen van de website naar een andere domeinnaam.
Klik hier op te zien wat ik bedoel.
www.braceworld.nl/index.php/sportbrillen...awk-7-kleuren-detail
Is er een manier op dit snel te herstellen.
Graag in stappen hoe ik dit kan doen.
P.S. Ik ben er pas veel later weer achtergekomen. Dus een back-up terugzetten is geen oplossing.
En waarom gebeurd dit steeds. Dit is al de tweede keer. Wil niet alle afbeeldingen er weer opnieuw apart per product inzetten. Of is er een snellere manier om alle afbeelding via FTP opnieuw ergens naartoe te uploaden? Graag dan doorgeven in welke map.
Alvast bedankt voor uw advies.
Gr. Dennis
- draijmakers
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
20 nov 2012 13:37
Kan het nog niet exact vinden, maar je afbeeldingen worden helemaal niet gevonden. Ze zouden in deze map moeten staan:
Dus ik vermoed dat je met een extra extensie werkt voor het weergeven van de beschrijving?/data/mediablocks/0__4000_l_ms2.rvf_1.jpg
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 nov 2012 14:05
Het niet vermelden gebeurd ook niet bij alle producten.
Kan het zijn dat het komt, omdat ik in het verleden afbeeldingen gekopieerd heb en dan heb geplakt bij beschrijving? Was sneller
Dus niet via officiele upload.
Kan het zijn dat het komt, omdat ik in het verleden afbeeldingen gekopieerd heb en dan heb geplakt bij beschrijving? Was sneller
Dus niet via officiele upload.
- draijmakers
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
20 nov 2012 14:17
Vermoed van wel. Die waar het wel werkt daar zitten je afbeeldingen gewoon in de map images en is dus een "normaler" pad.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.617 seconden