Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
Virtuemart product page probleempje
11 mrt 2013 03:04
Hallo Joomla leden,
Ik heb een klein probleempje vrees ik op
haremmoda(.)com/component/virtuemart/bruidsjurken/miss-defne-1-detail?Itemid=0
zie ik naast de foto rechts helemaal niks hoe kan ik dit mooi opvullen met een voor bijvoorbeeld voeg toe aan winkel mand en dergelijke dingen er onder tot dat ik een beetje de hoogt evan de foto heb afgevuld ik heb dit probleem vaak in virtuemart gehad en vroeg me toch af wat hier nou de achterliggende truuk is
ook vroeg ik me af of er een site is waar je speciaale product landing pages modules/comps kunt kopen?
Ik heb een klein probleempje vrees ik op
haremmoda(.)com/component/virtuemart/bruidsjurken/miss-defne-1-detail?Itemid=0
zie ik naast de foto rechts helemaal niks hoe kan ik dit mooi opvullen met een voor bijvoorbeeld voeg toe aan winkel mand en dergelijke dingen er onder tot dat ik een beetje de hoogt evan de foto heb afgevuld ik heb dit probleem vaak in virtuemart gehad en vroeg me toch af wat hier nou de achterliggende truuk is
ook vroeg ik me af of er een site is waar je speciaale product landing pages modules/comps kunt kopen?
- websdesigner
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
11 mrt 2013 10:29
Hallo websdesigner,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Die "lege" ruimte kan je deels opvullen door gebruik te maken van modules aan de rechterkant. Ik kan zo niet zien of je template dit ondersteunt.
Hier kan je redelijk veel extensies voor Virtuemart vinden.
Graag in het vervolg 1 vraag per topic, zo houden we het forum overzichtelijk en heb je ook meer kans op een antwoord.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Die "lege" ruimte kan je deels opvullen door gebruik te maken van modules aan de rechterkant. Ik kan zo niet zien of je template dit ondersteunt.
Hier kan je redelijk veel extensies voor Virtuemart vinden.
Graag in het vervolg 1 vraag per topic, zo houden we het forum overzichtelijk en heb je ook meer kans op een antwoord.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 mrt 2013 17:38
Beste Astrid we kennen elkaar van Dutchjoomla mijn naam daar was Kiiddo
Modules heb ik aangedacht maar waarom zit er geen bestel mogelijkheid op mijn landingspagina ik kan mij herrineren dat dit vroeger in het systeem zat daarnaast zou ik niet 1 2 3 weten hoe ik modules aanmoet zzetten op elke product pagina en nergens anders indien jij dit wel weet hoor ik het graag
Modules heb ik aangedacht maar waarom zit er geen bestel mogelijkheid op mijn landingspagina ik kan mij herrineren dat dit vroeger in het systeem zat daarnaast zou ik niet 1 2 3 weten hoe ik modules aanmoet zzetten op elke product pagina en nergens anders indien jij dit wel weet hoor ik het graag
- websdesigner
- Nieuw op Joomla!NL
12 mrt 2013 09:21
Wat is jouw definitie van een landingspagina? En waar wil je die bestelmogelijkheid? Normaal gesproken staat op de productdetail pagina de prijs en een bestelknop. En dat staat dan precies in de witte ruimte die jou nu zo stoort.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
13 mrt 2013 13:59
Beste Astrid,
Je hebt het goed gezien het stoort me inderdaad
Hoe krijg ik die product bestel knop en dergelijke op de pagina? aan de rechtse kant van de foto inderdaad alvast vriendelijk bedankt
Je hebt het goed gezien het stoort me inderdaad
Hoe krijg ik die product bestel knop en dergelijke op de pagina? aan de rechtse kant van de foto inderdaad alvast vriendelijk bedankt
- websdesigner
- Nieuw op Joomla!NL
13 mrt 2013 17:44
Staat je VM configuratie wel goed dan? Lijkt wel alsof je in catalogusmode draait omdat er helemaal niets te zien is.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
13 mrt 2013 19:47
Beste Astrid,
Heb sinds joomla 1.5 en vm 1.1.9 pas sinds deze site voor het eerst met vm 2 en joomla 2.5 gespeeld ik zou dus echt niet weten in hoeverre de configuratie goed is
Heb sinds joomla 1.5 en vm 1.1.9 pas sinds deze site voor het eerst met vm 2 en joomla 2.5 gespeeld ik zou dus echt niet weten in hoeverre de configuratie goed is
- websdesigner
- Nieuw op Joomla!NL
14 mrt 2013 11:13
Bij virtuemart configuratie tabblad winkel kun je zien of je de de weergave als catalogus is aangevinkt.
- dekanjer
- Joomla!NL ontdekker
17 mrt 2013 12:48
Hallo Kanjer,
Ik heb even gekeken maar helaas hij staat niet op catalogus methode wat zou ik nog meer vergeten kunnen zijn? ik heb verder nog niet de virtuemart extensies die je in de extensie install packet hebt geconfigureerd licht het eventueel daar aan?
Ik heb even gekeken maar helaas hij staat niet op catalogus methode wat zou ik nog meer vergeten kunnen zijn? ik heb verder nog niet de virtuemart extensies die je in de extensie install packet hebt geconfigureerd licht het eventueel daar aan?
- websdesigner
- Nieuw op Joomla!NL
17 mrt 2013 16:40Bedoel je de AIO? Die hoef je niet te configureren, maar moet je wel installeren!ik heb verder nog niet de virtuemart extensies die je in de extensie install packet hebt geconfigureerd
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
18 mrt 2013 10:16
Hey Astrid,
die heb ik idd al geinstalleerd echter snap ik er niks meer van mbt mijn product pagina want er zit nu geen bestel product knop op dit is zeer frustrerend want zit er nu al dagen mee te rotzooien indien ik jou even een pm stuur met de logins zou jij dan is kunnen kijken?
Zou het heel erg waarderen indien niet moet ik verder zoeken naar een alternatief wellicht had jij [of iemand anders] een idee? BVD
die heb ik idd al geinstalleerd echter snap ik er niks meer van mbt mijn product pagina want er zit nu geen bestel product knop op dit is zeer frustrerend want zit er nu al dagen mee te rotzooien indien ik jou even een pm stuur met de logins zou jij dan is kunnen kijken?
Zou het heel erg waarderen indien niet moet ik verder zoeken naar een alternatief wellicht had jij [of iemand anders] een idee? BVD
- websdesigner
- Nieuw op Joomla!NL
18 mrt 2013 10:39
Dan heb je toch echt zelf iets niet goed ingesteld ben ik bang. Of je hebt overrides gemaakt voor je views en daar is iets fout gegaan. Staat bij configuratie op het tabblad templates alles op Standaard Joomla en default voor wat betreft de views?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden