Zet de naam van de webshopextensie in de titel en vermeld verder in iedere vraag:
- De exacte versie van Joomla! die je gebruikt
- De exacte versie van de webshopextensie.
- De volledige url van je website (indien mogelijk).
opgelost Van en Voor prijzen op frontend met VM 2.0.18a
Van en Voor prijzen op frontend met VM 2.0.18a
10 mrt 2013 19:07 - 11 mrt 2013 10:40
Hallo forumgebruikers,
Ik krijg de "van" prijs maar niet zichtbaar op de frontend.
Ik werk met VM 2.018a.
De prijs na korting en het bedrag korting wordt wel weergegeven.
Ik ben benieuwd of jij (of iemand anders) hier al een oplossing voor heeft gevonden.
Lijkt me inderdaad wel een functionaliteit die er toch wel in moet zitten. Het is toch verwarrend als je alleen de korting en het uiteindelijke bedrag te zien krijgt.
Ik werk met een in Artisteer gemaakt template voor Joomla, en dacht dat ik het misschien daar in moet zoeken.
Dus als iemand een oplossing heeft, dan hoor ik het uiteraard graag.
Groet,
Francis
Ik krijg de "van" prijs maar niet zichtbaar op de frontend.
Ik werk met VM 2.018a.
De prijs na korting en het bedrag korting wordt wel weergegeven.
Ik ben benieuwd of jij (of iemand anders) hier al een oplossing voor heeft gevonden.
Lijkt me inderdaad wel een functionaliteit die er toch wel in moet zitten. Het is toch verwarrend als je alleen de korting en het uiteindelijke bedrag te zien krijgt.
Ik werk met een in Artisteer gemaakt template voor Joomla, en dacht dat ik het misschien daar in moet zoeken.
Dus als iemand een oplossing heeft, dan hoor ik het uiteraard graag.
Groet,
Francis
- Francis1970
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
11 mrt 2013 10:42
Hallo Francis,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik heb even een "eigen" draadje voor je aangemaakt. Je haakte aan bij een hele oude vraag, op zich niet erg, maar als TS het draadje sluit dan krijg jij geen antwoord meer.
Bedoel je zoiets?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik heb even een "eigen" draadje voor je aangemaakt. Je haakte aan bij een hele oude vraag, op zich niet erg, maar als TS het draadje sluit dan krijg jij geen antwoord meer.
Bedoel je zoiets?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 mei 2013 21:48
Hoi Astrid,
Ik zie nu pas de reactie. Dank voor je welkomstwoord
Was het intussen ook even uit het oog verloren omdat ik ook nog met andere dingen binnen Joomla/Virtuemart aan het stoeien ben. En met behulp van o.a. dit forum, toch weer steeds wat wijzer aan het worden ben.
Nog bedankt voor het aanmaken van een nieuw draadje.
Wat jij als voorbeeld geeft, is inderdaad wat ik bedoel.
Alleen het bedrag BTW 2,11 vind ik maar verwarrend omdat dat om het BTW bedrag gaat van de basisprijs, en dus niet klopt in dit geval. Dat zou nu moeten zijn 5,98/121 x 21 = 1,03 .
Dat bedrag BTW hoeft er wat mij betreft gewoon niet bij.
Tips/adviezen zijn dus zeker nog welkom.
Ik zie nu pas de reactie. Dank voor je welkomstwoord
Was het intussen ook even uit het oog verloren omdat ik ook nog met andere dingen binnen Joomla/Virtuemart aan het stoeien ben. En met behulp van o.a. dit forum, toch weer steeds wat wijzer aan het worden ben.
Nog bedankt voor het aanmaken van een nieuw draadje.
Wat jij als voorbeeld geeft, is inderdaad wat ik bedoel.
Alleen het bedrag BTW 2,11 vind ik maar verwarrend omdat dat om het BTW bedrag gaat van de basisprijs, en dus niet klopt in dit geval. Dat zou nu moeten zijn 5,98/121 x 21 = 1,03 .
Dat bedrag BTW hoeft er wat mij betreft gewoon niet bij.
Tips/adviezen zijn dus zeker nog welkom.
- Francis1970
- Bekend met Joomla!NL
03 mei 2013 08:32
Je zult ergens je BTW moeten tonen. Ik zie nu ook dat dit een beetje verwarrend is, maar heb wel de oplossing. Bij BTW en rekenregels heb je twee regels "BTW per artikel". Als je de onderste kiest, dan krijg je de BTW over de verlaagde prijs. Je kunt ook nog kiezen eventueel voor BTW per factuur. Maar dit zijn de instellingen:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 mei 2013 14:51
Dank voor je reactie. Ik ben er mee geholpen.
Het bedrag BTW heb ik weggelaten (niet aangevinkt), zodat dat niet bij de productdetails komt, zodat het helemaal naar mijn wens is
Dankje!
Francis
Het bedrag BTW heb ik weggelaten (niet aangevinkt), zodat dat niet bij de productdetails komt, zodat het helemaal naar mijn wens is
Dankje!
Francis
- Francis1970
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.634 seconden